Sevgilim biraz erkek ol oğlum dedi yüzüme. Detaya bakabilir misiniz?

Kavga etmiştik tabi suç bendeydi bazı konularda sinirlendim biraz kıskançlık var bende. Kavgadan sonra barışmak için konuşurken ilişkinin erkeği gibi hissediyorum kendimi sürekli trip alınganlık yapıyorsun senin peşinden koşmaktan bıktım dedi. Çok umursamaz ve mücadele etmiyorsun ilişki için dedi.
Ben sadece kafam karışık bazı konularda. Aslında onu korumak için elimden geleni yapıyorum ama o anlayamadi. Onun istediği olsun diye müzeye tiyatroya gittim. Ona bıraktım bu tarz konulari ama yanlış olmuş gibi.
Bu laflardan sonra kendimi erkek gibi hissetmedim zaten kötü kafam karışık birde sevdiğim kadın bunu diyince baya kötü hissettim kendimi. Kendimi ezik görmeye başladım.
Sevgilim biraz erkek ol oğlum dedi yüzüme. Detaya bakabilir misiniz?
Cevapla