Kızlar, Nişanlınızın gece 12 kere kadar dışarda olmasına karışır mısınız?

Yeni nişanlandık yaza nikahımız olacak bugün işte işten çıktı arkadaşımın bilmem neyi falan var diyip iş yerine yakın bir yerde oturcaz dedi alkol alcaklardı.. neyse üstüne işte çok geç gelmem falan dedi ama daha yeni eve gelmiş.
ben laf edince de kötü oluyorum , siz olsanız laf etmez miydiniz? İçinize kuşkular düşmez miydi.. her zaman çocuk gibi nerdesin diye fotoğraf at falan da diyen biri değilim.
erkek sonuçta haliyle bir güvensizlik yaşıyorum.

Kızlar, Nişanlınızın gece 12 kere kadar dışarda olmasına karışır mısınız?
Cevapla