Aşka ve aşık olmaya inancım kalmadı benim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Benim kanımca böyle duygular çok eskide kaldı insanlar acımasızlaştı katılaştı birbirlerine olan inancı sarsıldı artık kimse kimseye güvenmiyor gözü kapalı kendisini ve hayatını emanet edecek kadar inanmıyor diye düşünüyorum ki inanılacak insan da yok diye düşünüyorum ben çünkü çok fazla darbe yedim bu konu ile ilgili artık insanların duygularını suistimal ediyorlar ve de artık hiç kimse benim yumuşak karnım olamaz evladım dışında
Aşka ve aşık olmaya inancım kalmadı benim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla