Hepimizce aşkın bir yükü bir ağırlığı vardır ama bu yük hepimizce farklıdır... sizce sizin duygu ve düşüncenize göre nedir aşkın bu külfeti?

Hepimizce aşkın bir yükü bir ağırlığı vardır ama bu yük hepimizce farklıdır... sizce sizin duygu ve düşüncenize göre nedir aşkın bu külfeti?

bana göre aşkın yükü yok yani aşk insanı en çok mutlu eden duygudur sadece bazen sevdiğimiz için elimizden geleni yapmak yorucu olur o kadar.. ona da seven katlanır bir zahmet zaten.. sevdiği için
Aşk sorumluluk yüklenmeyi bilmektir en başta.. Hem kendinin hem de aşık olduğun insanın sorumluluğudur bu.. İki beden, yel vücut olmak da budur.. Ağzımızdan düşürmediğimiz, zengin sözcüklerle süslediğimiz kelimelerin neremizden çıktığına dikkat edelim..
Hal ve hareketler, kiminle ne konuştuğumuz, hangi ortamlarda bulunduğumuz eskisi gibi özentisiz olursa öyle aşkı da sevgiyi de üflerler..
Tabii ki herkesin bakışı farklı.. Kimi gözünü bile bu sorumluluğa dahil eder kimi hayatında biri yokmuşçasına cıvıkça sohbetin dibine vurur.. Karakter meselesi...
Öylelerinin de dibindeki minderi çekmek lazım..
Cevap
9Cevap
Aşkın yükü aşkı ilelebet ilerlermektir gadası
Aşkın yükü karşılıklı değilse o yük tek kişinin üzerine yıkılır altında kalır ve biter.
Duygusal olarak fazlasıyla ağır olduğu kesin
Sevmeyi saymayı mutlu olup mutlu etmeyi hedefler
Bana göre pek bir yükü yok
Yükün öznesi insandır.
Nafaka.
O boşanmanın yükü 😂
Saygıdır
Aşk diye bişey yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?