
Sevgiliniz ya da eşiniz öyle tartıştınız ilk barışma adımını hanginiz atardı

Sevgiliniz ya da eşiniz öyle tartıştınız ilk barışma adımını hanginiz atardı
ikimizde bu konuda egosuz insanlarız diye düşünüyorum yazarız çizeriz ararız. birbirimizi beklemeyiz
konunun ve suçlunun kim/ne olduğuna bağlı bu
Cevap
2Cevap
ben kavga etmem alttan alırım
Ararım, mümkünse yanına giderim ben
Sorun değil ben atarım. bu konularda sen barış sen özür dile diyecek değilim
Onu başdan çıkartmak gerekir erkeği
Oğullarımızı* 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar