Özellikle beyler cevaplasın! Nişanlımın hakkımda çok kötü konuştuğunu duydum?

Dün gece akşam ofisinde kutlama yemeği vardı arkadaşları arasında beni de çağırdı gittim işte mutfaktayken arkadaşlarına benim hakkımda çok kötü şeyler söyleyerek övündüğünü duydum söylemek bile istemiyorum o insanların içine çıkmaya yüzüm olmadı kardeşleri saçma sapan konuşma çok sarhoşsun evine git pişman olacağın şeyler söyleme vs diyorlardı. Ben ne yapacağımı bilemedim sessizce çıktım gittim. Aynı evde yaşıyoruz eşyalarımı topladım onun bana aldığı şeyleri bıraktım bişey demeden gittim ben başka ülkede yaşıyorum normalde bir kaç gün bilet bulana kadar burada kalacağım. Canım çok yanıyor koskoca beş sene çok sevdiğini sanattım beni şimdi de beni arıyor ne oldu napıyosun özür dilerim söylediğim hiç bir şeyi kastetmedim seni sevdiğimi biliyorsun en azından konuşalım zamanımızı heba etmeyelim diye mesaj atıyor. Tekrar barışmayı düşünmüyorum ama atlatamıyorum canım o kadar acıyor ki terapi düşünüyorum eve gittiğimde ama bilemiyorum bir fikir verin özellikle beyler

Özellikle beyler cevaplasın! Nişanlımın hakkımda çok kötü konuştuğunu duydum?
Cevapla