Pazartesi günü yazsa salı günü benden bekliyor ve yazmazsam gün içinde hiç mesaj atmıyor. Neden acaba?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Takıntılıdır
Ya neden böyle düşünüyor bilmiyorum.
bence herkes için geçerli değil bu. ama illaki sizden de bi ilgi bekliyordur yani. bunu sırayla mantığına göre değil de genel bi göstermeniz lazım bence.
Ya zaten ona ilgim olduğunu açık açık belli ediyorum bunun farkında. Bana benden daha az ilgi gösteriyor bunu ona kaç kere söyledim.
bunu kabul edip etmemesi de önemli o diyaloğunuzun esnasında. kabul edioyrsa zaten evet o toparlamalı fakat kabul etmiyorsa önce burada bi ortak noktada olmalısınız yine konuşarak.
Kabul ediyor. En son cumartesi günü uyardım bugün değişti sanıyordum ama değişmemiş. Ona trip atıyordum ses kaydı atarken sesim çok üzgündü onu bile anlamadı :(
bence böyle şeylerde olayın içinde has sevgi varsa evet böyle şeyler de (imalı yaklaşımlar) biraz tatlış ve onarıcı olabiliyor fakat yine de çat çat olanı söylemek beklenileni söylemek de iyi olabiliyor. yani söyleyin bak şöyle yapman gerekiyor şunu beklerdim senden gibi gibi bilmiyorum en azından her seferinde olmasa da böyle hata anlarında konuşulabilir gibi gelioyr.
Konuştum kendini değiştirmedi her şeye rağmen bitirdim sonra yeniden konuşmaya başladık ama hala üzüyor beni. Değerli hissettirmiyor. Arkadaşları ve işi ilk sırada onun için :(
O zaman siz de kendinize göre aksiyon almalısınız gibi gözüküyor
Sende yazma bırak o yazcak banane ben olsam beklerim
Oldu canım başka bi isteğin?
Ya beklediğim zamanlar günlerce konuşmuyoruz. Trip atıyordum ama anlamadı ya. Yarın günaydın yazmak istemiyorum ama o zamanda konuşmayacağımızı biliyorum :(
@Terminatör001 birde yanina sütlü kahve olsun
Yürümez o seven adam HERGÜN GÜNAYDIN YAZAR
Daha neler, garson yaptın 2 dakikada.
Kendime kabullendiremiyorum :(
Aşkım bak yürümez kesinlikle yürümez oooo
Ergen mi o
Aslında benden iki yaş büyük neden böyle düşünüyor bilmiyorum :(
Ufak hesaplar yapan adamla olmaz yol ver gitsin
Onunla konuşmadan duramıyorum sanki büyü yaptı aklımdan çıkartamıyorum
Kaç yaşındasın
21
Daha iyisi çıkar karşına bağlanma bu mala
Uzak mesafedeyiz ve bana konuşmamızın başından beri geleceğini söylüyor. Umutlandığım için bağlandım sanırım :(
Ne kadar mesafe var aranızda
2 saat desem
Gelsin bir zahmet yakınmış
Bak sana aramızda geçen konuşmayı yazıyorum. Ona dedim ki aramzıdaki mesafeye baktım ve iki saati görünce yıkıldım. İşlerinin yoğun biliyorum bu yüzden seni sıkmak istemiyorum ama iki saat gidiş dönüş için çok bir saat değil. Sen bu zamana kadar gelmeyince bende üç dört sanıyordum dedim. Bana dedi ki üç buçuk saatte olabilir ben ilçede değilim falan dedi ama ilçeden de iki saat :(
Ne iş yapıyor ki o kadar yoğun pazar tatili de mi yok
Ya arkadaşları işimi yapar mısın dediğinde kabul ettiği için dediğine göre pazar günleri de çalışıyor. Orman genel müdürlüğünde çalışıyor
Evli mi acaba
Hayır değil arkadaşları ile aynı evde kalıyormuş. Bugün beni arayacaktı ama arkadaşının sorununu dinlemekten unuttu. Hatta ona bir şey anlatacağımı biliyordu onu da unuttu.
Seni 3. Plana atan adamla olmaz
Ona bana karşı ilgisiz olduğunu en son söylediğim zaman iş yerinde yazmıyordu telefonunu eline almıyormuş iş yerinde yazmaya başladı ama hala bana hak ettiğim değeri verdiğini düşünmüyorum.
Değerini bilen biriyle birlikte ol
Onda bir şey var kopamıyorum nedense sürekli aklımda
Umarım değerini bilir
Onu hep uyarıyorum ama başa sarıyor. Kendimi çok köşeye sıkışmış hissediyorum çünkü beni mutlu etmek ve üzmekte onun elinde. İstemeden ona bu hakkı vermişim. Ne ara ona bu kadar bağlandım bilmiyorum.
Erkekler köle mi?
Ya bu zamana kadar çoğunlukla ilk adımları ben attım. Ona trip attım ama anlamadı. O yüzden atmak istemiyorum ama o zamanda sohbetimiz bitecek biliyorum :(
O zaman işler değişir. Demekki seni ilk tercih olarak görmüyor.
Onun ilgisizliği yüzünden bir kere iletişimi kestim sonra yeniden yaptı uyardım bugün tam değişti diyordum ama yine üzdü :(
Sen de onun yaptığı gibi yap ağırdan al, bırak o gelsin.
Onu denediğim zaman iki ay beklemiştim :(
Bekle ne var? Kendine biraz değer ver, biz erkekler zor kızları severiz. Zor ulaşılan kızlar daha değerlidir. Bunu unutma.
Sanırım dediğin gibi onu sevdiğimi çok belli ettim ama onu severken konuşmadan durmak zulüm gibi geliyor :(
Bugüne kadar belli ettin de noldu, eline bir şey geçti mi. Demekki yanlış yoldasın. İlgilenme görmezden gel, bak gör o sana gelecek. Gelmezse de boş ver sen kazanırsın.
Bir şey olmadı. Arkadaşları ve işi önceliğiydi ve hep öyle kaldı. Zaten uzak mesafedeyiz bir senedir gelmesini bekliyorum. Ona senin geleceğine inanmıyorum desem de hep geleceğim diyor :(
Şu üzülen emojiyi atıp durma. Hatta hayatından çıkar. Kendi hayatına bak mutlu ol.
Aklımdan çıkartamıyorum büyü falan yaptı diye düşüneceğim artık
Bence kafanı bi yere çarptın
Bak o da olabilir çünkü bu kadar ilgisizliğine rağmen hala seviyorum
Ne kadar sevecen bir kız. Sadece kendine değer vermiyor.
Doğru bir tespit. Başkasından duymak üzüyor
Kimden duyduğun önemli değil. Bunu senin bilmen gerek. Kendine değer ver, seni umursamayanı umursama.
Bu kişide yapamıyorum bunu ama deneyeceğim
Yapamıyorum diye bir şey yok. Yapacaksın yapmalısın.
Normalde yapıyorum ama dediğim gibi inanmayabilirsin saçmada gelebilir ama bu çocukta farklı bir şey var kilitliyor beni
Kendi kendini onun ağına düşürüyorsun. Beynini kullan, kalbinle hareket etmeyi bırak. O seni uçuruma sürüklüyor, üzüleceksin. Mantığını dinle uçurumdan uzaklaş mutluluk orada seni bekliyor.
Uzaklaşacağım.
Aferin. İyi geceler.
İyi geceler