Aşık olduğunuzda kendiniz güçlü mü hissedersiniz, zayıf mı?

Aşık olduğunuzda kendiniz güçlü mü hissedersiniz, zayıf mı? Kalbini başkasına açmak güçlü olmak mıdır zayıflık mı?

Güçlü olmaktır, güçlenmektir, tek olmamaktır
Zayıf olmaktır, yarası olmak, insiyatifi birine bırakmaktır
Teslim olmamışsan, aklını ona emanet etmemişsen güç, tüm ipleri verdiysen zayıflıktır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aşık olduğunuzda kendiniz güçlü mü hissedersiniz, zayıf mı?
Cevapla