Sevgilim yanıma gelmek istiyor ama ben olumsuz bakıyorum, ne yapmalıyım?

Buna dayalı bir sebeple tevbe etmek istiyorum ama nefsime sahip çıkamam diye korkuyorum. Yanıma gelince ister istemez bir şeyler oluyor, ben olması taraftarı değilim ama nefis işte, ne yapacağım ben nasıl baş edicem bu günahla bilmiyorum
Sevgilim yanıma gelmek istiyor ama ben olumsuz bakıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla