Sosyal medyadaki kızlar çok kusursuz, kimsenin bir kılı yok, bir çatlalağı dahi yok.
Çoğunun yüzü mükemmel, bir renk eşitsizliği bile yok.
Benim de tipim fena sayılmaz, çevremdeki insanlar güzel bir kız olduğumu söylerler ama ben bu kadınları gördükçe kendimi çok çok çirkin hissediyorum.
benim çok az da olsa çatlağım da var, kılım da var.
siz erkeklerde bu sosyal medyadaki kadınların durumu nasıl bir algı yarattı?
beraber olacağınız kadında böyle sosyal medyadaki gibi olsun mu istersiniz yoksa insanları bu kusur adı altındaki NORMAL olan hali ile mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Sosyal uygulamalarda ki takipci sayisi yuksek kizlar yahut Makyaji kòrùklemiş yùzlere aşırı bi hoslanti var gibi girùnse de sahsen benim tercihim dogal kizlar Sade takilan
Ama ilgi çeken kişiler onlar oluyor, ilgi gören de.
Ilgi cekildigi dogru ama beklentiler dogru degil sonucta denk'lik meselesi diye bisey var
Ortalama kizlar evlilik icin daha cok tutuluyor o senin bahsettigin kizlar evlilik icin tutulmuyor
“Evlilik için tutulmak” mı? Daha * bir tabir olamazdı
Denklik meselesi anlaminda soyluyorum
Sahte tiplerden benzer tiplerden sıkıldık bence ya, doğal şeyleri özledik. Normal olmak kötü bir şey değildir sade olmakta
Bu.
Sanıyor musun herkes kusursuz sosyal medya aldatır birliktelik ise anlık bir durum olabiliyor
Benim Pederin bu olay üzerine aklıma gelen bir sözü var diyor, erkek ne kadar zenginse karısı da o kadar güzelleşir 😂
Onlarda da var merak etme, kimse kusursuz değil
Sosyal medya yalandan ibaret. Herkeste mutlu değil
Bunlara takilma
Normal olan hali ile sende çok takma onlara para var onlarda yaptırıyorlar doğal güzelliğin yeter 🤗
Kanka ben 186 boyunda esmer bi çocuğum sevgilimde 157 sarışın mavi gözlü yani o sosyal medyadakilerden daha güzel bi kız bu bana göre değil herkesin istediği bi kız
Bakimli olsun ozbakimi iyi olsun isterim
kim çirkin doğmak ister ki?
dogal guzel olmasi gerek huyuyla suyuyla durusuyla
Abi yok aslında herkese aynı
Benim gibi temiz ve pürüzsüz
Ben sarışınım, 3 farklı merkeze gittim lazer epilasyon cihazları kıl kökümü görmediği için fayda etmedi.
Yani bu kadar olmuyor maalesef her zaman
Seninki zaten azdır o zaman
Tüydür
Genital bölgende mi her yerde mi
Olsun sonuçta var olan bir şey, erkek gibi değil ama var.
Bende az vardı sonra yaptırdım hiç kalmadı nasıl görmüyor cihaz onu anlamadım
Farklı yerlere baktın mı
Kıl kökü sarı olduğu zaman cihaz kıl kökünü görmüyormuş. Sadece siyah kıllarda etki ediyormuş, diode alex vs denedim ama olmadı. Ten rengi beyaz, çok açık. Kıl kökü de sarı olunca cihaz kıl kökünü göremediği için fayda etmiyormuş.
3 farklı yere gittim, olmadı. Hepsi denedi 5-6 seans. Aynısını dedi
Bacaklar da mı öyle oldu
Tüm vücut mu gittin
Tüm vücut gittim ama aynı şekilde. Hiç etkisi olmadı.
Benimki nasıl olmuş
Nokta nokta iz yok bile
Siyah senin sanırım, iyi dökülmüş. Etki etmiş. Şanssızlık işte
Benimki de siyah değil ama köse gibiydim zaten 🫢
O zaman doğuştan şanslısın. Ne güzel
Eskiden çok laf ediyorlardı şimdi ama değerini anladılar
Mesaj at istiyorsan diğer fotoğraflarımı da atayım onlara da bak
🥲🥲🥲
Teşekkür ederim
Bilmem belki benim yaptırdığım yerde yaptırmak istersin😅😉
Normaldir çok göz ardı edilmez
Normal daha ilgi çekicidir zamanı geldiğinde
Görüp yorumlasak