Aşk denilen şey zayıf insan işi bence, siz ne düşünüyorsunuz?

Çok abartılıyor , psikolojik olarak güçlü bir insan ne yapsın aşkı meşki boş boş işler. Bir de erkeklerin gerçekten seveceğine inanan kişilere de üzülüyorum şahsen çıkarı için sadece seviyormuş rolü yapar erkekler bence.
Aşk denilen şey zayıf insan işi bence, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla