İlk date'miz ve öğrenciyiz. Bana da hesabı ödetmez, parasını yiyormuş gibi görünmek istemiyorum. Ne tavsiye edersiniz?

Sevigilimle ilk date'imize çıkıcaz uzak bi yoldan yanıma gelicek sömestır tatilinde ve gezicez şöyle bir problem var ben öğrenciyim ve maalesef para mevzusunda durumlar biraz sıkışık ertelesem bile buluşmayı hazirandan önce gelemez ve ikimizde heycan yaptık o bana hesap felan ödetmez ama parasınıda yiyomuş gibi hissederim içim rahat etmez ne tavsiye edebilirsiniz ne yapabilirim ya da bunu söylesem kendisine olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Konuştuk halletik arakadaşlar yardımcı olmaya çalışanlara teşekkur ederim
İlk date'miz ve öğrenciyiz. Bana da hesabı ödetmez, parasını yiyormuş gibi görünmek istemiyorum. Ne tavsiye edersiniz?
Cevapla