Arkadaşlar sesli konuşmanın olduğu bir oyunda tanıştık. Daha sonra oyunda sohbetimiz sarınca, instagram istedi ve yaklaşık 1 aydır konuşuyoruz ve o oyunu da bıraktık tanıştıktan sonra. Şimdilik düşünceler ve sohbetimiz çok uyumlu. Ben 26 o 22 yaşında. Aramızdaki mesafe de 200 km. Ancak kız sıklıkla mesaj geldiği ve milletle uğraşmamak için instagram kullanmıyormuş. Fotoğrafı olmayan bir hesaptan yazışıyor benimle. Artık onu merak etmeye başladım. Tamam düşünceleri çok güzel ama nasıl birisine benzediğini bilmek hakkım diye düşünüyorum. Sonuçta o benim instagramımı görüyor ve fotoğraflarımdan beni biliyor.
Ne yapmalıyım sizce, 1 ay oldu artık fotoğraf istesem yanlış anlar mı? Veya whatsapp ya da telefondan mı devam etmeliyim? O da hiç fotoğraf atma konusunu açmıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Fitoğrafsız ilişki mi olur
Biraz utangaç gibi ondan dolayı ilk etapta istemeyeyim dedim. Ama 1 ay oldu hiç oralı olmuyor :)
Nasıl bir yol izlesem? Acaba whatsapp vs mi geçelim desem. Herhalde whatsappta da fotoğrafı vardır. Instagrama fotoğraf koymamasının sebebi gelen mesajlardan rahatsız olduğu içinmiş.
Resim iste bence
Haklısın bunu çok görmemeli, ama hiç sormadan bile bunu düşünmemesi garip geldi bana. Sonuçta o görebiliyorken, benim bunu görememem vs
Erkek olabilir
En kötüsü evlide olabilir
Sesli konuşma programında konuştuk 2-3 gün sesini biliyorum
Ayrıca 22 yaşında olduğunu söyledi ve çok olgun da değil yaşı doğru bence. Hem bir insan neden erkek olarak 1 ay konuşsun ya bu nasıl işsizliktir
Türkiye burası herşeyi beklerim hiçbirşeyede şaşırmam
Haklısın artık bir şeyleri açıklığa kavuşturma vakti o zaman :) Teşekkürler
rica ederim yardımcı olabildiysem
Bence de isteyebilirsin
Biraz utangaç gibi ondan dolayı ilk etapta istemeyeyim dedim. Ama 1 ay oldu hiç oralı olmuyor :) Nasıl bir yol izlesem? Acaba whatsapp vs mi geçelim desem. Herhalde whatsappta da fotoğrafı vardır. Instagrama fotoğraf koymamasının sebebi gelen mesajlardan rahatsız olduğu içinmiş.
İste tabi nolcak
Biraz utangaç gibi ondan dolayı ilk etapta istemeyeyim dedim. Ama 1 ay oldu hiç oralı olmuyor :) Nasıl bir yol izlesem? Acaba whatsapp vs mi geçelim desem. Herhalde whatsappta da fotoğrafı vardır. Instagrama fotoğraf koymamasının sebebi gelen mesajlardan rahatsız olduğu içinmiş.
Ya bence direkt deki ben seni merak ediyorum fotonu atar mısın
Haklısın o beni görmüşken 1 aydır hiç konusunu bile açmaması zaten bana haksızlık bence de. Teşekkür ediyorum.
Rica ederim bol şans:)
Bence isteyebilirsin
Biraz utangaç gibi ondan dolayı ilk etapta istemeyeyim dedim. Ama 1 ay oldu hiç oralı olmuyor :) Nasıl bir yol izlesem? Acaba whatsapp vs mi geçelim desem. Herhalde whatsappta da fotoğrafı vardır. Instagrama fotoğraf koymamasının sebebi gelen mesajlardan rahatsız olduğu içinmiş.
Belki bunu diyebilirsin evet
Bence istemelisin hakkın
Iste yani
Biraz utangaç gibi ondan dolayı ilk etapta istemeyeyim dedim. Ama 1 ay oldu hiç oralı olmuyor Nasıl bir yol izlesem? Acaba whatsapp vs mi geçelim desem. Herhalde whatsappta da fotoğrafı vardır. Instagrama fotoğraf koymamasının sebebi gelen mesajlardan rahatsız olduğu içinmiş.
istedin demek
Fotoğraf istemedim ama istemeliyim kesinlikle