Sizi seven birini unutmakta hiç zorlandınız mı? sizce eski sevgilimi aldatmak mıydı bu yaptığım?

birisiyle beraberdim, çok iyi bir insandı, her zaman onu kıskanıyor sorun çıkarıyordum, ama ona güvenebileceğimi biliyordum içten içe. bana instagram şifresini bile vermişti, istediğim kişiyi çıkartmıştım, biraz kızmıştı bazı kişileri açıklamaya çalışmıştı, istemediğimi söylediğimde direkt kabul etti durumu. uzatmadı.
benim için üç kere ülke değiştirdi, türkiyeden almanyaya ve türkiyeden fransaya geldi.

ayrılmamızın sebebi, bir gün kızlarla dışarı çıkmıştık ve alkollüyken birisiyle öpüşmüştüm, ama bunu hatırlamıyordum, arkadaşlarımdan birisi ayrıldığımızı sanarak storyde paylaşmış bunu çekip. sonra kızlarla eve döndük, kendi evimizde uyuduk, sabah uyandığımda aramalar mesajlar vardı, en son beni engellemisti. ulaşmaya çalıştım, sonra bir şekilde anladı ve yine affetti beni.

bunun üzerine ben kıskançlıklara problemler çıkarmaya devam ettim ve 1 ay sonra benden ayrıldı, anneme yazdı "ne biçim kız yetiştirmişsiniz, alkol içip sarhos olup partilerde takılıp milletle öpüşüyor, affetmeye çalıştım, ama düzgün bir insan değil, aldattı beni" demiş. Annemi çok üzdü bu durum, annemle de tartıştık.

Bu yaptığından sonra ondan nefret ettim. 2-3 ay sonra da başka çocukla takılmaya başladım, yabancı bir oğlandı. Ama eski sevgilim pisman oldu ve bana mesaj attı. "seni istemiyorum" dedim.

Yabancı çocukla ayrılınca aklıma direkt bu çocuk geldi. Benden sonra kimseyle olmadığını düşünüyorum. Zaten pek sevgilisi de olmamıştı. Bana en son "seni ölene dek seveceğim" yazmıştı. Spotifyda bana yaptığı listeye şarkılar eklemişti. Güzel notlar yazmıştı.
"Dünyanın en güzel kızı, zeki ve başarılı. Her şeyi başarabilirsin. Hayatımda bir zamanlar olduğun ve beni sevdiğin için teşekkür ederim. Sen her şeyin en güzeline layıksın"

Sizce ona ulaşmalı mıyım?

Sizi seven birini unutmakta hiç zorlandınız mı? sizce eski sevgilimi aldatmak mıydı bu yaptığım?
Cevapla