Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 2
Buradan birine aşık olmak ister miydiniz ya da buraya karşı ön yargılı mısınız?
Atarlican2 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
İşim olmaz buradaki hiçbir şahısı ciddiye almıyorum.
Buradaki şahısları ciddiye almam diyorsun 😅sende buradasn biraz saçma olmadı mı cevap
Buradayken kendimi de ciddiye almıyorum trolüne buradayım
Mantıklı oldu bak bu cevap ama buradan biriyle buluşmak farklı olurdu senin için
Aman kalsın snxjjdjx
😂😂 ters orantı buradan biri seni kendine getirir
Tâbi efendim
Değilim aşk olcam burdan ben
Ön yargılı olmayan tek sensin helal olsun
İşin şakası bi yana insanlar değişik burada ya da herkes açığa vuramadığı iç dünyasını ortaya çıkarıyor genelleme yapmam ama düzgün insan çok az var... ordan burdan reelden fark etmez ya insan olsu yeter
Aynen öyle tabi burası biraz matrak yer ama kimi insan dünyasını ortaya çıkarıyor aslında düzgün insan da var ama bazı yönlerini bastırınca. A sosyal mesela olunca burada daha özgür gibi oluyor peki bu kadar insani ve içten olman ve kibar olmanı neye borçlusun
Hahahah teşekkür ediyorum. Fikirlerine katılıyorum
Rica ederim 😀 peki harbi böyle içten misn normal de peki
Yani ağzıma ne gelirse (kırmadan) konuşurum çok düşünmem aradaki samimiyete göre de değişir bazen
Hmm hangi Burcsun peki
Hahahaha yengeç
Kıskanç bir burç 😂 peki okuyor musun
Anlaşılan illa tanışmak istiyorsun hahannsns... hayır okul veya iş yok evde takılıyorum ben
😅 yani o kadar ön yargılı olmayan ve insanlığa değer veren insan az o yüzden tanımak güzel olurdu
Niye olayım ayol kafayı mı yedim
😂niye buradan herkes öcü mü
Öcü mü dersin möcü mü dersin bilmem erko olmanız yeterli
Kadınlar çok düzgün sanki çok iyi melekler
Öyledir
Kadınlarında kötüsü bar erkeğin de
Olabilir ama buradaki erkolarin iyi olduğunu pek görmedim
İyi denk gelmedi yda sana istekli taraf denk gelmiş olabilir
Burada kimse beni aşık edemez 😂😂😂
😅😂😂çok iddalısn bakıyorum
Evetttt 😂
😂😂 ya seni 15 günde aşık ederim bunda ne var ama bu 15 gün yazışarakla olmaz senin burcun boğa belli ki
Ahahahaa maalesef yanlış asla olmam😂😂
😂😂15 /20 güne kesin aşık ederim iddaya bile girerim
Bende girerim hayırdır koççum 😂
😂😂 tamam istanbuldasın zaten 15/20 güne aşık edeceğime eminim ama sonunda iddaya kazandığımda caymak ve oyun bozanlık yok kaybeden karşıdakine kombin yapar parayı da öder
Ahahahaa öylemi 😂
Aynen öyle 😂 valla acımam kazanırsam parayı ödetirm
Ahahahaa kazanacağını rüyandaki uçan eşşekler mi söyledi 😂😂
😂😂 hayır 6. Hislerim kuvvetlidir
Zor güvenmesi
Güven en önemlisi zaten ama burada olan insan en azından dobra açık sözlü tanıştıkca diğer insanlar daha güvensiz gelir
Herkes sosyal medyadan aşk bulmaya çalışıyor
Herkes dediğim çoğu kişi…. Covid den sonra daha çok yoğunlaştı
Öylede normal hayatta millet şansını denmeye korkuyor ondandır o