Gecenin bu saatinde sevgilinizle/eşinizle olmak mı, tek başınıza olmak mı güzeldir?

Güncellemeler
+1 yıl
Ne çok uykusuz varmış bu saatte saat gecenin ikisi arkadaşlar farkında mısınız
Güncellemeler
+1 yıl
Karşılıklı anlaşabildiğimiz ve birbirimizi anlayabileceğimiz eşler bulsak n büyük temenni bu ama genelde insanların birbirine tahammülü kalmadığı için yalnızlık en mantıklısı diye düşünüyorum en azından kendi adıma umarım kısmetleriniz bol olur ve her şey istediğiniz gibi olur yüce yaradan eş isteyene eş yalnızlık isteyeni de yalnızlık versin dileğiyle
Gecenin bu saatinde sevgilinizle/eşinizle olmak mı, tek başınıza olmak mı güzeldir?
Cevapla