Tabii ki yıllar insanları tanımak için yeterli değil hangimiz bir anda değişen insanları tanıyabiliyoruz lakin güzel duygular bunlar yaşamasını bilmek ve öyle bir partner bulmalı
Önyargısız davranmamız gerektiğini düşünüyorum. Ek olarak kaçıngan davranmak iletişimlere kapalı olmak engelleyici davranışlar ama olmayacak iletişimlere kalıpta yeni fırsatlar ve önümüzü görmemize engel olacak insanlardan da uzak durmamız gerek. Ufak tefek çözülebilir hataları da bahane etmek kulağa yanlış geliyor. Aslında denge işi ve yerimizde sabit durup gözlerimizi kapatmamalıyız. Duyarlı ve iletişime açık olmalıyız. Özet bu benim için 🙃🙃🙃
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aslında ciddi bir ayrılık olmadığı halde hayatınızdan çıkmış o kişi, yeniden hayatınıza girseydi, bir şeyler farklı olabilir miydi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır olmazdı bence..
Küçük ama ince detaylar büyük etken olur neden olmasın
Evet bazen de olumsuz anlamda öyle oluyor
Yani bak bu da risk yaşayıp görmek lazım denemek için fırsat vermek bak gene kumar
Evet bu yüzden olmamış olabilir mesela
Bu yüzden düşünerek ilerlemek gerçekten önemli
Ufak bir detay daha kalbin aşık ise akıl ve mantık tamamen devre dışı
Devre dışıyken hareketlerin senin kontrolünde değilse sana ait gibi olmuyor ve yine sonuç olumsuz
Kesinlikle ama insan sosyal bir varlık sevmeli, hata olsa bile her şeye rağmen yine yeni yeniden
Sevmeli ama nasıl sevdiğimiz önemliymiş
Tabii ki yıllar insanları tanımak için yeterli değil hangimiz bir anda değişen insanları tanıyabiliyoruz lakin güzel duygular bunlar yaşamasını bilmek ve öyle bir partner bulmalı
Delecek şekilde seveceksek evet
Değecek *
Kesinlikle evet tüm bunlara değecek ise işte yine yaşamak lazım lakin şu an için öyle biri yok yok sanırım sözde kalıyor bunlar
Öyle biri olduğunda veya olduysa umarım buna layık davranmışızdır veya davranırız
Öyle biri olduğunu düşünüp hayatımın merkezine koymuştum ancak bu hikayede yanan ben olmuştum sonuç satın alınamayacak bir tecrübe daha
Öyle biri olduğunu düşünmüştüm ama buna layık davranmadım. Sen en azından hakkını vermişsin
Bir şeyler öğretti ama değil mi
Evet bir şeyler öğrendim. Ders almadım desem yalan olur. Bi daha tekrar etmeyeceğim şeyler öğrendim
Bu da güzel en azından farkındasın umarım değecek birisi olur
Umarım sizin de🌸
Hiç sanmıyorum şahsım adına :D
Hahahagsg umuda gerek yok olur belki
Zamanın şalterleri benim için kapalı sanırım olsa gerçekten bir şeyler için mücadele edeceğim lakin uğruna mücadele edilcek şeyde kalmadı
Her zaman olmuyor ama biz her zaman istiyor oluyoruz zor kısmı bu
Her an gidip marketten alamıyoruz böyle şeyleri
Bir önerin var mı genç bayan
Önyargısız davranmamız gerektiğini düşünüyorum. Ek olarak kaçıngan davranmak iletişimlere kapalı olmak engelleyici davranışlar ama olmayacak iletişimlere kalıpta yeni fırsatlar ve önümüzü görmemize engel olacak insanlardan da uzak durmamız gerek. Ufak tefek çözülebilir hataları da bahane etmek kulağa yanlış geliyor. Aslında denge işi ve yerimizde sabit durup gözlerimizi kapatmamalıyız. Duyarlı ve iletişime açık olmalıyız. Özet bu benim için 🙃🙃🙃
Ahahaha kısaca akıl ve mantığa çıktı yine
Hayatını skrdim 😂😂😂
Bitmişse bitmiştir irdelemenin anlamı yok