Şimdi eşimle ben 6 aylık evliyiz 3 4 aydır uzağız ben başka yerde memurum tayin aldıramadık. Yılbaşında eşim geldi. Annem de bizde. Annemle eşim birbirini sevmiyor. Eşim dışarı çıktı çay içmeye akşama kadar gelmedi aradım bir ara eczanedeyim dedi çıkınca gelicem. Sonra yine aradım yine çay içmeye gitmiş. Zaten görüşmüyoruz ben çalışıyorum yarın iş günü bugünü birlikte geçirmek istemez mi insan? Dün cafeye gittik hiç öyle bana bakıp tek bir iltifatı olmadı. Dışarıyı izler bir yere gitsek. Ki ben hazırlandım hiç mi insan güzel olmuşsun demez. Ya da ne bileyim hiç hediye almaz tek bir dal gül alamamış
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Annen her şeyi bozuyor. Madem kocan geliyor insan annesini göndermez mi? Düşüncesiz davranmışın ve beceriksizliğini adama yükleme
Ben hamileyim annem bana bakıyor ve depremden evimiz yıkıldı 2 aydır bende kalıyor ev tadilatta olduğu için
Bu istisnai bir durum.
Her hamile kalana bakıcı mı gerekiyor? Son aya kadar çalışan ve işine giden kadınlar canım sen akıllı mısın? Ayağa kalkınca düşük yapacak durumda isen cafede ne işin vardı? Masal anlatma
Durumunu takip et bakalım, ama en azından insan bı küçük hediye alır, ayrıca çok erken çocuk yapmaya karar vermişsin. Biraz kendinizi tanisaydiniz
Biz yıllarca konuştuk ama evlilik çok başkaymış. Tanıdığımı sandım yaşım da küçük değil diye olsun dedim ama artık iş işten geçti
Hediye olayını ben seçicekmişim. Adı üstünde hediye sürpriz olmalı ama yok. Niye benim beğenip seçebileceğim bir şeyi tahmin edip almıyor bunu anlayamıyorum.
Eşim ne yapmış biliyor musun telefon kayıtlarına baktım annemle konuştuktan 5 dk sonra annesini aramış 10 dk konuşmuş ondan sonra beni aramış. Çay var mı dedi ya. Annesi ara demiş ki aramış sanırım
Belki oraya gitti. Biraz sakin ol. Hamilesin aynı zamanda onun sitresi de var.
Önce bir konuşmayı denemen lazım bence ama insan sevince içi taşar yani öyle göstermiyor falan hikaye. Üzgünüm..
Eminmisin seni sevdiğine? Yani ne bilim dün gece de kötü geçtiyse yatak odanız da.. bu bile büyük sorun
Ayrı olmanız kötü annen başka bir yere gitseydi sizi baş başa bıraksaydı
Ben hamileyim annem bana bakıyor tek kalmıyim diye
Anladım o zaman senin adam kütük gillerden biraz
Öyle olmasa dün cafeye gittik insan orada tek bir laf etmez mi ya da ne bileyim dışarıyı mı izler. Daha önce de böyle oldu söyledim kendisine ama bir şey değişmemiş
Arkadaş mantık evliliği yapmış anlaşılan seninle
Ben anlamıyorum biz yıllarca uzak ilişki yaşadık beni bırakmadı nasıl mantık evliliği olabilir
Alkol aldığında sevdiğini gösteriyor normalde sessiz özgüveni pek yok
Adam ilginç biri ilgilenmesi lazım seninle birde çocuğunu talıyorsun üzerine titremesi lazım
Psikolojik ilaç kullanıyor
O yüzdendir o durgunluğu
Bana hediye de almadı dediği şey kendin beğen. İnsan bir dal gül yine alır ama yok.
İlaç kullanıyor daha ne yapılabilir ki
Adam ilaçtan uyuşmuş herhalde
Baktım arkadaşının çocuğu için para göndermiş çocuğuna hediye alsın diye
Bebeğimize insan küçücük bir şey almayı düşünmez mi hadi beni geçtim. Fazla anneci ailesi de bana değer vermiyor.
Milleti düşünüyor eşini umursamıyormu
Bana dedi bir şey beğen alayım hediye böyle bir şey mi dedim
Düşünüp bulması gerekmez mi
Ben aldım bu geldiğinde kazak ve cüzdan. Daha önce cüzdanım kötü olmuş demişti ona dikkat edip aldım
Bir de Sedef hastalığı var iyice artmış uzak kaldığımız için. Ama nasıl özlemek bu anlamış değilim
Düşüncesiz gelmeseymiş bari
Çok özlemişti beni güya 😕 herkes de anneme yüklenmiş bilip bilmeden.
Meseleyi bilmeden anne şuçlu oldu işte
Bir de sanki biz eşimin memleketine gittiğimizde doğum sürecinde annesi gilde kalıcaz bize ayrı bi ev kurulmadı
Sizin henüz eviniz yok yani o da kötü
Evet maalesef en kötüsü de o ben ailesiyle yaşıcam tayinim belli olmadığı için bir düzen kurulmadı
Ne kadar oldu evleneli
Önce düzen kurulmalı sizin için
6 ay
Şu an eşimin kiraya çıkma niyeti yok
Annem diyor seninki adamın yanına gelmiş sanki onunla zaman geçiriyor çay ocağı var orada hala
Çocuk için çok acele etmişsiniz ama
Evet farkındayım çocuk olmasaydı zaten ayrılacaktım ama biz yıllarca konuştuk yaşım da küçük değildi hemen olsun istedim. Sonra da zaten her şey için çok geçti 😞
1 saate geliyorum dedi 2 saat oldu hala gelmedi. Annesi hastaydı ona üzülüyor sanırım
Duygusal biri ve anneci herhalde
Evet çook 😕
Her şeyde annesi yönlendirdiği için bana da bir şey almak ya da ne bileyim düşünmek aklına gelmiyor
Birinin yönlendirmesi kötü kendi iradesini unutur insan
Ne yapacağımı bilmiyorum yaa 😞 öfke kontrolü yoktu biz tartıştık boşanıcam dedim. Doktora gittiğini söylediği için affettim ama doktora da bir kez gitti sanırım
Unutmuş zaten kafede oturuyoruz dışarıyı izliyor konuşmuyor normalde de pek konuşmuyor
Umarım içmemiştir 😕annem böyle görürse işler daha kötü olur hala gelmedi aramak istemiyorum bir daha
Alkoldemi var sorunu ne tam olarak psikolojik olarak
Ailem istemedi ama ben ısrarla dinlemedim sırf o üzülmesin diye ama kendi hayatımı mahvettiğimi yeni anlıyorum konuştukça da daha çok canımı acıtıyor hamileyken de daha çok üzülüyorum
Majör depresif bozukluğu
Paxera diye bir ilaç kullanıyor
Olan sana olmuş ama artık yapacak bir şey yok çocukta var artık
Evet 😞 hayatımı mahvetmişim
Yine üzülme çocuğun için sevin
Hamile olduğumu öğrendiğimde doğru dürüst sevinemedim bile hep korku kaygı yaşadım 😞 herhalde o yüzden de riskli bir hamilelik yaşıyorum sürekli hastaneye gidiyorum bir şey olur diye de korkuyorum. Sizi de çok tuttum teşekkür ederim yorumlarınız için. Şu an dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden
Estağfurullah önemli değil birileri ile konuşmak size iyi gelir Allah yardım etsin size tez zamanda sağlıklı kucağınıza almayı nasip eylesin çocuğunuzu
Amin inşallah çok teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim İyi akşamlar
Açmıyor telefonu hala gelmedi kesin içti anneme ben ne diyecem bilmiyorum 😞
Senin işte zor hamilelikte uğraş adamla uğraş kolay değil
Umarım içmez ve sorun çıkma, z
Aradım kaç kere en son açtı adam kalkmış diyor oturuyoruz biri geliyor sohbet ediyoruz bilmem ne
Beni görmeye mi geldi onlara mı geldi anlamadım
Umarım içmemiştir
Yarım saate geliyormuş daha önceki aradığımda 1 saatti 3 saat oldu
Sizce ben mi abartıyorum acaba
Sen çekiniyorsun haklısın annenin gözüne batmasını istemiyorsun elbette çok gamsız umursamaz bir adam
Aynen öyle dediğiniz gibi umrunda bile değil 😞 düşüncesiz
Düşünce olsa beni küçücük şeyle bile mutlu etmeye çalışır ama yok tek dediği şey seni çok seviyorum
Başka hiçbir icraat yok
Zaten ayrısınız farklı şehirlerde eli boş gelinmez bir çiçek bir hediye olmadan
Şeker getirdi o da zaten oranın meşhur ve diyordu getireyim diye 😃
İyi bari ağzın tatlanır 🤣🤣
Onuda getirmeyi başardı yani
Aynen acayip mutlu oldum 😂 çok sürpriz oldu
Önceden sormuştu zaten getireyim mi diye olur dedim küçük al dedim
Adam biliyor işi bak mutluluğun dibine vurdurmuş seni🤣🤣
Küçükmü almış dediğin gibi 😊
Aynen 2 gündür onla baya bir mutluyum 😃
Evet
Birde adama atıp tutuyorsun bak nasılsa ince düşünmüş seni 😊🤣🤣
Çok düşüncelidir eşim😂
Annesinin izni vardır belki ondan olmuş olabilir daha doğrusu annesinin yönlendirmesi olmuş olabilir
Şimdi bütün düşüncem değişti eşine karşı 🤣🤣
O kadar mı anneci yaa
Evet anneci ya tek başına bir şeyler yapmamış her haltı da annesi yapmış kıyafetlerini veriyor ütüsü yemeği. Çayını suyunu annesi verir
Her haltı anlatır deme dediğim halde
Evlenmeden önce biliyormuydun bunu anneci olduğunu
Ve eşim benden 7 yaş büyük olmasına rağmen asla olgun değil
Bu kadar olduğunu bilmiyordum
Senden büyük birde gölgede olanın gölgesi olmaz işte aileler yanlış yapıyor
Annesi afedersiniz her bku yaparsa
O zaten tek başına duramaz ayakta
Maalesef kendi başına bir şey yapamaz öylesi illa biri komut verecek kötü bir durum
Önceden bana bir şey almamasını sorun etmiyordum ama şu an çok takıyorum daha doğrusu beni düşünmemesini sorun ediyorum kendisinin düşünüp neyi sevip sevmediğimi bilip düşünmesini isterdim
Aynen öyle annesi herhalde evlenme teklifi etme dedi 😄onu da yapmadı
Yani bana değer vermiyor ailesi eşim de yapmıyor onlardan komut gelmiyor ya
Birazda hamilelik duygusallığı var üzerimde tabi
O anneylede işiniz zor sizin umarım tez zamanda kendidüzeninizi kurarsınız
Yoksa o anne ile zor yaşanır aynı evde
Aynen bugün annem de üzerime geldi o zaman da ağladım üstüne bir de eşimin yaptığı
Ona göre annesinin her şey dilinde kalbi temiz. Çünkü hep kendisini öyle tanıtmış çocuğuna
Saat 10 buçukta çıktı evden
Ve bugün tatil yarın iş var ama düşüncesiz
Kalbi temiz olanın dilide temiz olur
Sabah çıktı ortada yok adam çok gamsız bu ya
Ne kadar doğru bir söz hiç bu aklıma gelmemişti 😊 gerçekten öyle ama işte anlatamazsın
Maalesef öyle ben şimdi kime anlatayım ki derdimi
Daha önce de tartıştık bu sebeple ama o zaman bahanesi vardı çalışmıyordu evde bunalımdaydı hadi diyordum ya şimdi
Gece bile kaça kadar gelmiyordu ilk zamanlar içiyordu
Atandığım yere geldi bir süre burada kaldı haliyle işsiz kaldı
Ne işle meşgul siz kamudasınız herhalde
Bah hala gelmedi 2 adımlık yerde ve umrunda değil onlarla muhabbet etmek daha güzel
Evet ben kamudayım eşim de kardeşiyle mobilya işi yapıyor atölye
İyi ki atandım da muhtaç değilim
1 buçuk yıl oldu
Demekki onlarla kafası sarıyor hamile eşi varmış ilgi istermiş nerede
Benimle oturduğunda dışarıyı izliyordu ve ne konuşayım diyordu. Hiç konuşmuyorsun dediğimde
İnsan sorar hamileli nasıl çocuk zorluyormu var mı sıkıntın özledim seni bu ayrılık çok kötü vs vs
Annem diyor oraya oturmaya gelmiş herhalde 😃düşüncesiz diyorum ya
Annem de diyor yemeğe bekleyelim mi
Dedim yok biz yiyelim
Anlaşılan o seni değil başkasını arkadaşını ziyarete gelmiş 🤣🤣
Dedim zaten telefonda onlar için gelmişsin dedim umru olup 2 dklık yoldan hala gelmedi yarım saat oldu 1 saat
İyice sinirleniyorum kendimi yiyorum ama o orada muhabbette
Sakin ol bence o kadarda takma kafana iki canlısın sonuçta sal gitsin hatta gelme orada kal de
Anneme patladım diyor yok ne bizle kahvaltı yaptı ne akşam
Tek olsam daha rahat olurdu yine ama şu an anneme bir şeyler çaktırmamaya çalışıyorum ama yaptığını görüyor
İşte annende oradan vurmaya çalışıyor o kozu eşin vermeseydi keşke
Aynen ama umrunda mı
Kadın şimdi kafasında neler kuracak
Ama yaptığı da artık terbiyesizlik değil de ne
Senin yanından ayrılmamalı ya da senide alıp vakit geçirmeli
😄eşim öyle bir şey yapacak
Rüyamda görsem inanmam
Niye daha yeni evlisiniz yapması lazım
Eşim ne anlar öyle şeylerden 😃 bak hala gelmedi size yazdığımın üzerinden ne kadar zaman geçti
Ben şimdi ne yapsam bilemedim
Cidden nerede bu adam 😊
İş olsun dşyemi evlendi adam takılıyor kafasına göre
Delirtmek istiyor herhalde beni bir de telefonu açmıyor
Sıkıntılı bir arkadaş derdi ne bunun ben dahi gerildim burada
Geldi sanırım hadi gözün aydın 😊😊
Hayır ne gelmesi
Daha o benim ağzıma sıçıyor
Neymiş bana demiş yemek var mı dışarıda mı yiyeyim
Ben susmuşum
Cidden ne iş peşinde bu adam bu gamsızlık değil bu saygısızlık artık
Birde üste çıkıyor vay koçum benim
Ben deli biriyle evlenmişim
Nasıl bağırıyor
Annem arayacak ya ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum annem her şeye şahit oluyor ve umrunda değilmiş
Cidden yazık beklet beklet birde zeytin yağı gibi üste çık bağır çağır haklı ol
İçmiş kesin zehir zıkkım olsun
Bu adam gemileri yakmış herhalde bütün tuşlara basıyor
Senin yeni yılınıda mahvetti böylece
Sanki ben ne demişim
Aynen öyle ağlayarak girdim
Seninde sınavın bu adam anlaşılan
Evet ben ne günah işledim bilmiyorum
İşte anne sözü dinlemezsem olacağı bu
Kaç yaşında bu adam
39 oldu
Sende 32 işte bazen olmuyor
Evet hem de hiç olmuyor ben hep üzülmeye mahkumum
6 aylık evlilik bu seviyede olmamalı neyse sabret çocuk olmasa
şu an sizin cicim ayları olması lazımdı
Ben o cicim ayı balayında bile görmedim
Ciddimisin
Evet maalesef
Annem aradı konuşuyor
Yazık etmişsin kendine
Umarım haddini aşmaz ona karşı
Umarım 😕 adam anlamıyor ya
İçmiş sarhoş anlaşılan dediğine göre
Kalkıp gelmiyor kaç kere arıyorum en sonda da kalkıp diyor evde bir şey var mı dışarıda mı yiyim böyle diyinxe iyice sinirlendim sustum
Buna kızmış cevap vermemişim susmuşum
Garip biri yazık
Dedim içmişsin diye yalanladı
Özgüveni yok
Kendine saygın yok başkasına olsun bari
Annem bilmiyor huylarını konuşuyor ama boşuna
Ve benim hamile olduğum üzgün olmam umrunda değil
Bıktım ya gerçekten 😕
Evlenmeden önce biliyormuydun böyle biri olduğunu
Üzme kendini sana olur olan onun kafa rahat
Bu kadarını bilmiyordum ve biz ayrıldığımız zaman çok üzülüyordu kıyamıyordum ama ağzıma sıçtı
Kendimi düşünecektim
Kendini iyi gizlemiş anlaşılan sana karşı huylarını
Daha o haklı şu yaptıklarında
Gelmiyormu şimdi eve
Anneme anlatıyor ben neler yapmışım😄
Hala orada
Annem diyor senin başka bir şeye canın sıkılmış
Suçlu senmi olsun ne güzel hayat
Annem diyor gelip birlikte vakit geçirmen gerekmiyor muydu
Aynen beni suçluyor
canım canım muhabettler
canım canım
Yazmak istedim
Üzüldüm senin adına yazık vallahi
Salk salk yazdım ama
Farklı yazdı
Annem diyor dengesiz mi ne
Oluyor arada o şekil yazı önemli değil
Bazen hakaret gibi şeyleri öyle yazıyor
Anladım. Yok demiş ben tayini düşünüyorum düzenimi kuramadım bilmem ne
Benim de kendime göre sorunlarım var
Demiş
Annem diyor bunla ömür geçmez
Annem fark etti
Daha ben alınganlık yapıyormuşum
Kadın haklı ama artık dönülmez akşamın ufkundasın
Ben inatmışım 😃
Yok işte hep tayin olmazsa çocuk ne olacak bilmem ne
Demiş. Hayır yani birsürü insanın problemi oluyor ama bu hep o olumsuzlukları düşünerek benim ağzıma sıöıykr
Hiç güçlü biri değil benim onu avutmam gerek
Sakin ol derin nefes al üzme kendini çocuğunu düşün
Her zamanda avutamazsın ki
İnsan güçlü bir omuz istiyor
Annem öğrenmiş dengesiz olduğunu
Öğrenmesi elde değil baksana
Annem diyor bu da tripli 😃
Kız gibi o tripli
Off hiç çekilmez öylesi
Bütün gün ağlattı umrunda değil ve kesin içmiş annem içtiğini de görecek 😞
Evet bu hayat nasıl geçer ki
Bırak ne haltı varsa yesin
Ben balayında affetmeyecektim yine insanlığıma yenik düştüm
Seni asla pişman etmeyecem dedi ama yok aynı
Geçtiği kadar ne kadar tamammül edebilirsen
Adamın psikolojisi iyi değil nasıl baş edilir ki
Zor baş etmek onunla gördüğüm kadarıyla Allah sabır versin
Annem ailem istemedi benim aptallığım
Olan olmuş artık yapacak bir şey yok
Evet haklısın. Şimdi aramış diyor çay var mı gelecem
Yok desem gelmeyecek herhalde
Gel lanet olsun gel de
Gelsinde bari annen rahatlasın
Annem gerçek yüzünü gördü artık daha hiç rahat etmez
Geçmiş olsun ben demedimmi der durur
Evet haklı da bir şey de diyemiyorum
Annem durup durup bunla ömür geçmez diyor yüzde yüz haklı ama bir şey diyemiyorum
Bana müsade eğer dertleşmek isterseniz buralardayım iyi akşamlar
Peki çok teşekkür ederim iyi akşamlar
İçmiş canım. İçince de iyice saçmalıyor. Geldi ben yatıyordum. Öptü ben de yatarım o zaman dedi yattı
İçmiş grzekalı yazmıştım
Daha diyordu annen erken gidecekse 1 ay ben kalırım yanında. Kalsın da istemem daha çok moralimi bozar ve umrunda olmaz tekken daha mutluydum
İyi geceler
Zıkkım içsin
Daha eşim bana trip yapıyor sanki ben suçluyum 🤦♀️
Ama ben ona bir adım atıcam annem burada hem de benim evimde diye
Hiç yapmak istememe rağmen 😕
Yapacak bir şeyin yok çocuk için sabredeceksin
Eşim bence psikolojik olarak iyi değil onu anladım 😕 nasıl baş edilir ya da ne yapcam bilmiyorum. Hayatımı yakmışım ona üzülüyorum. Mesela hep olumsuzlukları düşünüp duruyor sonra da beni üzüyor ve bana da bir şey anlatmıyor. İşte bir düzen kuramamış tayin olmamış ne olacak diye kara kara düşünüyor. Ama beni mutlu etmeyi asla düşünmüyor. Bir çiçek bile almamış. Ya da neyi sevip sevmediğimi düşünmek aklına gelmez. Birisinin yönlendirmesi gerek sanırım😕 Ama arkadaşının çocuğu için para gönderiyor oyuncak alsın diye anlamadım yani. Bizim çocuğumuza niye küçücük bir şey almayı akıl etmiyor
Gitmiş yine içmiş yaaa annem fark edecek diye korkuyorum ve ayrıca çok sinirleniyorum 😞
Sen belayı bulmuşsun kendi elinle
Evet buldum belayı 😔 ne günah işledim acaba başıma bunlar geldi bilmiyorum
Çok uzun yazmışsın okurken dağılıyor insan, 6 aylık evlilikte ayrı kalmışsınız zaten buda yanlış siz bitmişsiniz kısacası
Hanımefendi uzun zamandır ayrıysanız anneniz gidemiyorsa bir günlük otel ayarlayıp güzel bir geve gecirseydiniz
Bi mesaj atarmısın sonra geri yazmazsın merak etme sapıkxa değil
Güzel güzel konuş sana bişey sormak istiyorum
Madem eşinle geçireceğin tek günde ne arıyordu annen senin evde adam haklı otur annenle
Ben hamileyim annem 2 aydır bana bakıyor
Koca yok başında hamilelik yapmışsın saçma neyse yine de senin hayatın tabii
Sevmiyo gibii ama iliskiniz nasil peki
Aşırı sevdiğini söylüyor merak ediyor ne bileyim içtiğinde daha çok belli ediyor ama normalde ben hiç görmüyorum.
Dün diyorum hiç konuşmuyorsun diyor ne diyim
Anladimm konusmuyormusunn
Bakıyorum kendisine dışarıyı izliyor ben konu açmadan kendisi de konuşamaz mı
Haklisin konusmasi lazimm
Madem ayrısınız annenin orada ne işi var
Ben hamileyim annem bana bakıyor bir de evimiz tadilatta annem yanımda kalıyordu zatenn
Sen onun yanına gitseydin keşke
Hamileliğim riskli iznimi kullanmak istemedim 1 ay sonra temelli gidicem izne ayrılcam
Adam haklı bence
Başbakan kaldığımız zaman da mı haklı cafeye gittik oturduk zaten ne zaman çıksak hep dışarıyı izler annem olmadığında da
Adam boğulmuş darlanmış anlasana
İlk zamanlar da böyleydi annem yokken.
Demekki mantık evliliği yapmış
Kanka annen evdeyken kocanla gece rahatça vakit geçirebildin mii 🤔
Odun kocan biraz seviyordur ama göstertemiyordur
göstermiyorsa lafla olmaz sevgi
İlgnc
Garipmis
Adam haklı
Sevmiyor, bosan
Annenin sizde ne işi var şimdi
Ben hamileyim eşim de yanımda olmadığı için annem bakıyor hamileliğim de riskli
Bende hamilelik geçirdim riskliydi eşim dağdan inemedi askerdi çünkü tek başına lojmanda kimsem yoktu doğurdum kimse gelmedi kaynanam geldi 5 gün sonra gitti tek başına kaldım. Yani bu sizinkisi bahane bence adam evine gelince baş başa olmak ister
Bahane değil bir de bizim evimiz depremden yıkıldı başka bir yer tadilat yapılıyor onun için de geldi hem de risk olunca bana bakıyor bir günlük gelmedi 2 aydır yanımda