Eşim beni çok sevdiğini söylüyor ama göstermiyor, sizce sevmiyor mu?

Şimdi eşimle ben 6 aylık evliyiz 3 4 aydır uzağız ben başka yerde memurum tayin aldıramadık. Yılbaşında eşim geldi. Annem de bizde. Annemle eşim birbirini sevmiyor. Eşim dışarı çıktı çay içmeye akşama kadar gelmedi aradım bir ara eczanedeyim dedi çıkınca gelicem. Sonra yine aradım yine çay içmeye gitmiş. Zaten görüşmüyoruz ben çalışıyorum yarın iş günü bugünü birlikte geçirmek istemez mi insan? Dün cafeye gittik hiç öyle bana bakıp tek bir iltifatı olmadı. Dışarıyı izler bir yere gitsek. Ki ben hazırlandım hiç mi insan güzel olmuşsun demez. Ya da ne bileyim hiç hediye almaz tek bir dal gül alamamış
Eşim beni çok sevdiğini söylüyor ama göstermiyor, sizce sevmiyor mu?
Cevapla