Niye böyle oluyor insanlar orta yolu nasıl buluyorlar?

Karakteri, kişiliği düzgün biriyim. Cıvık vs değilim. Ortam kızı değilim. Kimseyle bir şey yaşamadım, konusunu bile geçirmedim. Gel gelelim sürekli kürkçü dükkanı muamelesi yiyorum. Sebebi ne bunun ben anlam veremedim. Beni bırakıp gidip bi süre takılıp sonra geri dönebileceklerini zannediyorlar. Bu durum sinirimi bozmaya başladı artık.

Niye böyle oluyor insanlar orta yolu nasıl buluyorlar?
Cevapla