Hatta yakışıkli ve zengin erkek istediğim için estetikle kendimi baştan yaratacağım çoğu guzel kızın yakışıklî dediği tipleri bile beğenmiyorum çok seciciyim.
Bana kimse bakmıyor ama bende onlara bakmıyorum zaten.
O yüzden güzel bir yüze kavusana kadar kimseyi istemiyorum hayatımda.
Hafifde kilom var spor yapıyorum.
Ama bu istegimde haksizmiyim bence haklıyım en çirkin erkek bile güzel kız isterken ben neden cirkine ve fakire razı olayım çirkinim diye.
Tüm şansımı zengin ve yakışıklı erkek istediğim için zorlayacagim.
Güzel olmak için çabalıyorum.
Seneye de para işini halledip estetik yaptıracağım.
Şu anlık diyet ve spor yapıyorum 5 kilo fazlam var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer