İçinizden bir ses sevgilinizle olmamanız gerektiğini söylerse ayrılır mıydınız?

Uzak mesafe ilişkim vardı ve sonlandırdım çünkü içim öyle olması gerek diyordu. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum inşallah hayatımda karşıma çıkabilecek en iyi insanı bırakmamışımdır. İlerleyen zamanlarda doğru insan ya gelmezse diye düşünüp duruyorum o doğru insan gelir mi gelecek mi

İçinizden bir ses sevgilinizle olmamanız gerektiğini söylerse ayrılır mıydınız?
Cevapla