Sevgilim surekli rahatsiz ediyor kamerayi yarım saat kapatmıyor?

5 aydır falan konuşuyoruz. Ciddiyiz. Ben üniversite son sınıf öğrencisiyim ayriyeten kpss çalışıyorum derslerime gömüldüm şu an tek odaklandığım şey sınavlarım, dersler...

Bunu ona açıkladım beni böyle kabul etti. Biz gün içinde mesajlaşmıyoruz akşamları görüntülü konuşuyoruz. Ben 2 gunde bir konuşsak yeter diyorum. Ama hergun arıyor. Müsait değilim diyorum. 2 dk aç hemen kapatırsın yapıyor. Ama konuşmaya başlayınca yarım saat kapattırmıyor.. böyle olunca sinir oluyorum konusmak istemiyorum bir insanla sürekli ne konuşursun zaten?

Ben mi hatalıyım o mu?

Boş, aynı muhabbetler yani.. vaktimi derslerimle geçirmek istiyorum. 3 gunde 1 kez konusmak yeter bence?

Sevgilim surekli rahatsiz ediyor kamerayi yarım saat kapatmıyor?
Cevapla