5 aydır falan konuşuyoruz. Ciddiyiz. Ben üniversite son sınıf öğrencisiyim ayriyeten kpss çalışıyorum derslerime gömüldüm şu an tek odaklandığım şey sınavlarım, dersler...
Bunu ona açıkladım beni böyle kabul etti. Biz gün içinde mesajlaşmıyoruz akşamları görüntülü konuşuyoruz. Ben 2 gunde bir konuşsak yeter diyorum. Ama hergun arıyor. Müsait değilim diyorum. 2 dk aç hemen kapatırsın yapıyor. Ama konuşmaya başlayınca yarım saat kapattırmıyor.. böyle olunca sinir oluyorum konusmak istemiyorum bir insanla sürekli ne konuşursun zaten?
Ben mi hatalıyım o mu?
Boş, aynı muhabbetler yani.. vaktimi derslerimle geçirmek istiyorum. 3 gunde 1 kez konusmak yeter bence?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer