Flört mü sevgili mi arkadaş mı ne olduğu belli olunmayan ilişkiler için diyorum ndn🥳

Flört mü sevgili mi arkadaş mı ne olduğu belli olunmayan ilişkiler için diyorum ndn🥳

Garip bir ilişkim oldu. Aklında kalan eski hoşlandığı, her küsme tartışmada eskiye gitmeler , erkeklere kosmalar vs. Sevmedigini sonradan anlayınca uzaklaştım çünkü bazen böyle gerekiyor
bır zeynep ablam vardı. benden 1 yas buyuk oldugu ıcın abla dıyordum sakasına. cok ıyı sohbet eder acayıp guzel muhabbetımız olur bırbırımıze hep destek olurduk. ama konusurken aramızda hıc farklı en ufak bır cıvıklık olmadı. sonra bıgun bana asık oldugunu itiraf etti.. zeynep ablam evlıydı hala ablam dıyorum ama o bana asıktı. o öğrendiğim zaman bu soruyu sormustum kendıme bız neyız dıye
Evet oldu tabii ki çok değişik bir şeydi ama Güzeldi de ayrıca.
Cevap
4Cevap
Belirsizlik bana göre değil öyle bir durum söz konusu olursa, uzaklaşırım. İlişkiden de saymam
Hayır belirsizlikten hiç hoşlanmam..
Hayır hiç ilişkim olmadı
ahahah belki de biz şimdi neyiz sorusu bu adamdaki gibi bir etki meydana getiriyordur
Yoo yani karşımdakini bilemem ama ben ne olduğumuzu biliyorum hep.
Hayir ben aşk hayatimi hafife almam, biriyle olacaksam o bana aşıktır bende ona.
Direkt ayrılın kanka, yorucudur, kafayı yersin, bi diğer tabirle açık ilişkidir
12. yılını dolduruyor Mart 7 de
Hayır hiç böyle bir durum yaşamadım
Hayır her zaman arkadaş olduğuma emindim.
Evet yaşamıştım garipti sjsjd
Hayır, bu yaşanmasın diye flört etmiyorum ben. Öğk
Olmadıı.
hayır
yok olmadım
Yok olmadım
evwt igrencti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?