
Sevgiye ve ilgiye en çok muhtaç olduğunuz anda yalnız bırakıldınız mı?

Sevgiye ve ilgiye en çok muhtaç olduğunuz anda yalnız bırakıldınız mı?
hep öyle olur zaten.. en ihtiyaç duyduğun anda terkedilirsin. belki de ilişkide olduğumuzda en savunmasız taraflarımız ortaya çıkıyor. bunu da karşı taraf sezince ve kendisinde seni koruyacak güç olmayınca uzaklaşmaya başlıyor.
belki de ilişki içinde kadının savunmasız yanlarını göstermesi doğasında vardır. bunu kaldirabilecek bir erkek, gerçekten eril yanı güçlü bir erkek olması gerekiyor. değilse de ayrılıp gidiyor işte...
En beklemediğim anda oldu. 👍 iyi ki de olmuş ama ya dünya daha güzel bir yermiş🥳🥳
Evet yaşadım
Cevap
6Cevap
benim sevgilim ya da aşık olduğum bir kişi olmadı.. ama bizi hayat terk etmiş.. bu bile yeterli zaten üzülmek için
Maalesef öyle kardeşim 🙁
Evet yaşadıkça öğrendik öğrendikçe güçlendik
İnsanlardan sadece ihaneti gördüm bu yaşıma kadar. En son kazığı da atınca dost dediğim biri geçmişteki pişmanlıklarıma yandım Ahh ahhhhh
Muhtaçlık yaşamadım, yaşamam. Yalnız bırakılmadım hayır..
Olmuştur, herkesin olduğu gibi. Bunun için de iyi zamanlarımda yanıma almadım.
Yok olmadı. 😔
Bir kere yaşamıştım bir önemi de yok
Hayır edilmedim çok şükür
Hayır hiç terk edilmedim
Yaşamadım , hayır.
Evet, maalesef
Hayır
Evet bırakıldım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?