Çok uzun zaman oldu artık insanlarla sabahlamıyorum yatıp uyuyorum 😃 sabaha kadar sohbet edince arife sanıp, sabah bayram havasına girdikleri için enerjimi insanların üzerinden çekme kararı aldım. 😃
Birkaç ay olmuştur ya şöyle düşündüm de son birkaç haftadır hiç kimseyle mesajlaşmadım bile hani flört etmekten erkeklerle konuşmaktan o kadar çok uzaklaştım ki artık bana mesaj atanlara bile dönmüyorum sıkıldım artık sanırım yeni insanlar tanımaktan onlar hakkında bir şeyler öğrenmeye çalışmaktan vs
Çooook uzun zaman olmuştur çok istiyorum o gecelerden o kadar özledim ki birini tanımaya çalıştığım onun beni tanımaya çalıştığı o gecelerden birine ışınlanmak istiyorum şu an zihnimde bir kişi var inşallah o olacak uzun zamandır istediğim bu şeyi onunla yapmak istiyorum
2010da o şekil konuştuğum biri vardı. 2 ay üst üste 1200₺ 1000 ₺ fatura ödeyince akıllandım o günden beri uzun soluklu kimse ile kpnuşmadım günü birlik hep 🥲