Sevgilinden ayrılmışsın, yıllar geçmiş kendini niçin hatırlatırsın?

Neden kendini hatırlatmak istersin sormayın nasıl olduğunu bitmiş ölmüş de tesadüf deme görme görmemezlikten gel onca sene sonra hatırlatmayın kendinizi yara neşter vurmayın tekrar

Güncellemeler
+1 yıl
Ne gereği vardı bugün kendini hatırlatmaya hiç aklımda yokken
Güncellemeler
+1 yıl
İçen arkadaşlar sizden bir ricam bir kadehte benim yerime için
Sevgilinden ayrılmışsın, yıllar geçmiş kendini niçin hatırlatırsın?
Cevapla