Eski sevgilime yazdım, sevgilisi varmış. 1-2 saat sohbet etmemiz sorun olmaz dedi, bu aldatmak sayılmaz mı?

Geçen yıl terk ettiğim eski sevgilime hal hatır sordum. Kalbini kırmıştım. Biraz sohbet ettik, buluşmak istedi. Sevgilisi olup olmadığını sordum "Var ama 1 - 2 saat oturup sohbet etmemiz de sorun olmaz" dedi. Bende böyle bir şeyi kabul etmedim, bana yanlış geliyor. Bu da aldatmak sayılmaz mı sonuçta?

Eski sevgilime yazdım, sevgilisi varmış. 1-2 saat sohbet etmemiz sorun olmaz dedi, bu aldatmak sayılmaz mı?
Cevapla