AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben de bir erkekle yaşayamıyorum ne cinsel ne duygusal 28 olucam çirkin değilim bir şey değilim deliricem artık evlilik düşünmüyorum bile yaşantısızlıktan ben de flörtlerim olsun istiyorum ama hep tıkanıyorum
Sorunumun görünüşte olduğunu düşünüyorum bazen. Bazense bikaç küçük övgü alır gibi oluyorum ve öyleyse sorunun bundan fazlasında yani yaklaşımımda olduğunu düşünmeye başlıyorum. Sıkıcı biri olduğumdan veya konuştuğum kişilere göre yanında olmanın iyi gelmediği birisi olmalıyım
Şimdi senden görünüşümü yorumlamana istesem belki de vasat olmadığımdan iyisin diceksin. Ama bu birilerinin benimle zaman geçirmeyi istemesi için yeterli midir bilemem. Veya görünüşüm gerçekten idare eder olsa da muhabbetimi, karakterimi de yorumlamak gerekir. Buysa zamanla olacak bi şey. Ama kimse bu denli uzun konuşmuyor bile benimle. Ne yapıcam bilemiyorum
Sen kız olduğundan seçeneğinin olması gerekir aslında. Ama seni sırf sevişmek için kullanmayı isteyen tayfayı bi seçenek olarak görmüyor olabilirsin. Sana değer verdiği için yanında olan birini istiyosundur. Bende iki seçenek de yok doğrusu. Seçenek olarak görmeyi istemeyeceğim kimse de yok. Yazan da yok, konuşan da
Neyse, bu kadar acındırma yeterli
Yani bilmiyorum ki yaşayabilirim aslında belki de. Özgüvensiz hissediyorum sanırım ondan olmuyor… bence senin de oyle bir problem görünüş vs değil
Haklı olabilirsin. Hatta bundan da öte muhtemelen. Çünkü üniversitede ne tipler görmüştüm kızlarla takılar. Çok özgüvenliydiler. Fazlasıyla
Benim de öyle inan ki… özgüvenim olsa illa sevgilim yaşantım olurdu
Şu an bile konuşurken çok sıkıcıyım değil mi
uzun uzun yazıyorum filan
of ya
Hayır aksine çok güzel açıklıyorsun kendini olgun bir şekilde
Teşekkür ederim. İyi bile geldi
Yine de bu bir şeyler için yeterli olmuyo sanırım
Benim de olmadi maalesef :(
Acaba sen de benim gibi gerek özgüven eksikliğinden gerekse belki maddi yetersizliklerten, kısacası bi' sebepten çoğunlukla evde, tek başına zaman geçirdiğin için mi bu tür bi duruma mecbur kaldın?
Maddi yetersizlik değil ama özgüven eksikliğim çok vardı. Sosyal anksiyete gibi üni yıllarında öğretmenlik okudum ve sunum yapamadığım için derslere giremiyordum bundan dolayı okulum uzadı bunları düşünmekten seneler geçti. Düzgün sosyalleşemedim. Lise zamanlarında da sosyal anksiyetem vardı. Psikoloğa gittim baya ilerlettim kendimi ama gene de karşı cins benle tanışmak isteyince görüşmek isteyince yapamıyorum. Bir de böyle düşününce laf edenler oluyor ama yaşım 27 olsa bile ben de mesela lisede üniversitede sevgilim flörtüm olmadı ya hep içimde kaldı değişik kişilerle görüşmek isterdim. İnsan tanımak bir şeyler yaşamak… ne biliyim çok şey içimde kaldı. Bu illa her önüne gelenle olmak demek değil ki. Ama bu özgüvenle zor işte. Bilmiyorum depresyona giriyorum. Ne lisede ne üniversitede hiç bit şey yaşamadım. Ha bu her zaman kötü mü belki değildir sonuçta her ilişki de iyi değil. Ama gene de şu yaşta tecrübesiz olmak beni üzüyor. Neyse aynı şeyleri konuşmak durumu çözmüyor. Ama görüyorum ya benden küçükler bile ne güzel yaşıyor. Keşke diyorum.
Şimdi durumunu daha iyi anlıyorum ve seni görmediğim halde tahmin edebiliyorum ki bu, özgüven eksikliğinden fazlası olamaz. Eminim seninle konuşmayı ve iletişim kurmayı isteyen birçok kişi olmuştur. (Sen bunu fark etmesen de.) Ama bir sebepten ötürü kendini yetersiz hissedişin, seni, sana hayatı yaşanılır hissettirecek olan şeylerden kendini alıkoymaya ve geride tutmaya itmiş. Benimki de kısmen benzer bir durum diyebilirim. Ama bir fark var ki; (belki de erkek oluşumla ilgilidir) pek ilgi ve rağbet görmedim. Belki de hak etmediğimi düşünerek görmeyi istememişimdir.
İnsanın normalde pekâlâ yapabileceği şeyleri aslında yapamayacağına inanması, dolaylı olarak kendini ondan mahrum bırakması ve bu durumun verdiği acıya rağmen bu döngüyü kıramaması o kadar rahatsız edici bir şey ki. İçimizde biriken o geç kalmıştık hissi... Gerçekten berbat hissettirebiliyor.
Pozitif yaklaşmaktan başka çaremizin olmadığını düşündüğümden şunları söylemek istiyorum: Aslında hala geç değil. 27'ymişsin. Ben de 24. İkimiz için de hala bir yolun var olduğuna inanıyorum. İnanmalıyız. Ayrıca durumu (benim şu an yaptığıma benzer olarak :d) olduğundan daha vasat varsaymanın, yani dramatikleştirmenin de bizlerle ilgili olduğunu düşünüyorum. Yapmayı istediklerimizi yapabileceğimizi, bunun için yalnızca inanmayı başarabilmemizin gerekli olduğunu ve hala geç kalmadığımızı bilmemiz gerekiyor. (Çok zor olsa da denesek?)
Normalde şu sıralar pek pesimistimdir. Ama birileriyle bu tür bi durumu konuştuğumda optimist olasım tutuyor. Bu konuşmaların hiçbirinin sonrasında sana bir şeyleri değiştirmek için yeterli motivasyonu vermeyebileceğini de biliyorum. Yine de bir şeyler söylemek istiyor insan
Aynen insan başkasına karşı daha mantıklı düşünebiliyor. Kendin olunca daha acımasız oluyorsun nedense. Bilmiyorum ya çokta rağbet görmedim sosyal medyadan falan işte olursa oluyor o da sayılmaz bence. Çok üzülüyorum bazen. Ne istediğimi de bilmiyorum bazen. Oturduğum yerden kurdukça kuruyorum. Haklısın denemeden bir şey olmuyor…. Cesaretimi toplayamıyorum…. Ya beni tanırlar ve sevmezlerse diye korkuyorum. Saçma sapan düşünceler işte..
O kadar olgun birisin ki. Emin ol seni tanıyan ve seninle olacak kişi çok şanslı birisi olacak. Farkındalığın yüksek bence. Kendini çok iyi yetiştirmişsin. İlişkisi olsa bile boş olan o kadar insan var ki…. Eminim önün herkesten daha açık olacak. Böyle insanların varlığını bilmek güzel. İşte hayatta herkesin bir sinavi oluyor bizimki de bu
Üzgünüm. Gördüğüm halde direkt olarak geri dönemedim. Çünkü bugün de, geçtiğimiz günlerden farksız olarak yorgun ve hasta hissediyordum kendimi. Ve buna karşın yapmam gereken bazı işlerim vardı. Onlarla uğraştım ve bir kısmını halledebilmiş olmanın rahatlığıyla geri döndüm.
Bu yalnızlığın fayda sağlandığı en büyük şey, kişisel farkındalık olsa gerek. Yine de mükemmel değilim ve hatalar yapıyorum. Düşüncesizce davranabiliyorum yani. Yine de teşekkür ederim ^^
Rağbet görmeyişinin sebebinin kendini insanlığa göstermeyişinle ilgili olduğunu unutma. Sonuçta bulunduğu şehrin şu şu binasının şu dairesinde yaşayan bi prensesin olduğunu bilmez beyaz atlı prensler. O yüzden seni gelip almaları da zordur. Sorunu kendinde aramayı sürdürerek daha berbat hissetme diye söylüyorum bunu. Çoğu zaman kendimizin farkına varamadığımız gibi diğer insanları da bundan mahrum bırakıyoruz. Ha tabii herkes de bizim için ölecek değil. Yine de, görebileceğimiz değeri ve ilgiyi göremiyoruz. Artık görebilmen dileğiyle. Ha bi' de. Umarım artık bir şeyler senin için de benim için de yolunda gitmeye meyleder
Çok üstüne yoğunlaşınca olmaz.. Her konuda böyle.. Enerjiyi rahat bırak, gerçekleşir.
Ama ben sallamadığım için 24 yıl böyle oldu. Böyle olduğu için artık rahatsız etme seviyesine geldi. Hayır sosyalleşemiyorum da