Lütfen fizik önemli değilciler de beklediği kişiyi net yazsın hadi bakalım söz sizde :D
Sarışın, esmer, kumral, uzun boylu, minyon gibi tüm detayları ilee pilis. ✌
Hayalinizdeki Erkek / Kadın nasıldır? Dinliyorum. :D 😎

Lütfen fizik önemli değilciler de beklediği kişiyi net yazsın hadi bakalım söz sizde :D
Sarışın, esmer, kumral, uzun boylu, minyon gibi tüm detayları ilee pilis. ✌
Hayalinizdeki Erkek / Kadın nasıldır? Dinliyorum. :D 😎

Fiziksel özelliklere bakmıyorum ya da yüz güzelliğine ya da boya.. çünkü bu aşk olmaz resmen fabrika üretimi gibi seçmek olur.. duygular olmalı ilk önce.. karakteri olmalı.. kalbi güzel ve temiz olmalı.. bana karşı saf duygu beslemeli.. yani beni cinsellik için ya da param için sevmemeli.. ben olduğum için sevmeli.
birde olgun olmalı benden büyük yani. çünkü yaşıtlarım küçük geliyor
Aşk çok yoğun ve ciddi bir duygu. Ama sevebilirim diyeceğim birkaç profil var. Gerçi hepsi bir noktada birleşiyor. Edep.. Kimi sarışın, kimi esmer, kimi kızıl. Kiminin yüzünden masumiyet ve çocukluk akıyor, kiminden sivilceler eksik olmuyor. Kimiyse büyüdüm artık dercesine sakal bırakıyor. Ama bana hepsinin güzel gelmesinin tek bir sebebi var, o da kalbi. Bizzat açıp bakmadım elbette kalplerine ama gözlemlerime göre güzel bir ahlak ve zeka sahibiler. Çoğul konuşuyorum ama bu tanıma uyan bildiğim bir kişi var şu an. Ama ciddi de değilim muhtemelen çünkü dediğim gibi benim sevdiğim edep. Bir kadında da görsem severim, çocukta da
Muhakkak herkesin hayalinde az çok dış görünüş olsun karakter olan bir tip vardır. Ancak onunla tanıştığım zaman bunların hepsi yıkıldı bitti ve kül oldu. Bana çok güzel hissettiriyor kendimi onunla olduğum zaman dünyadaki bütün erkekler varlıklarını yitiriyor. Bu soruyu biriyle doldurmam gerekirse bu kesinlikle tırnağından saç teline kadar o olurdu. Onu da burada anlatacak değilim benim o 😅
Teşekkürler☺️
Bunun bir kalıbı olmadığını iki farklı karaktere sahip iki farklı ruha sahip fiziksel ve ruhsal açıdan beş benzemezin bir arada olduğu iki Kadına bağlılık duydum şimdiye kadar adına aşk de sevgi de ne dersen de bence bunu belli bir kalıbı yok en azından benim için yok. Ben gerçek duyguların aşığıyım genelde yani hissetiğim duygularla çok oynarım emin olana kadar inkar ederim. Taki yanılgı payım kalmayana kadar.. Bu bazen farklı yorumlanıyor ama önemli değil gerçeklik peşinde insanların izleyeceği yolda şüphe hep vardır...
Yani işin öz'ü ruh ve beyindedir onlar kime ne veriyor aklımız pek ermiyor. ☺
teşekkür efem
Rica bazen siniz bozucuda olsa yorumlarınız iyi ✌️
Sinir bozucu değil aslında, bazen dokunuyorum hassas noktalara ondan sinir bozucu gelebilir. ☺
Cevap
8Cevap
Asla aşık olmam o defteri çoktan kapattim. Günümüzde aşk falan yok kimse kendini kandırmasın. Aşk eskiden güzeldi ve yaşanırdı..
Hayalimdeki erkek
birisi
uzun boylu güzel giyimli
Aşk nedir ki meyva mıdır sebze mi 🤔 ben sofradan yeni kalktım be 🤷♀️
Bende kalktım almayayım😂
Niye gülüyorsun belki meyvadır 😁
Ben sevmiyorum ya😂
Sormazsan inanıcam 😁
Asil duruşu olan kendinden emin keskin bakışlı yanağında gamze olursa üfff derim agır başlı yeri geldiği zaman delirmesini bilen önce kendine saygısı olan birine aşık olmakta neki onun için YAŞARIM..
Balık etli kedi gibi fiziksel özellik
Enerjisi yüksek sohbeti hoş merhametli kedi sever karakterist özellik.
Bir de miyavlaması 😃
Fizik ikinci sıra hatta çokta önemi yok önemli olan duygusal eğlenceli ilgili olmalı düşünceli olacak

fizik olarak zayıfın bi tık üstü hafif balık etli ve beyaz veya kumral tenli. kişilik olarak ise eğlenceli ama karakteri oturmuş olmalı
Dişi eli ve teni güzelse, sesi kokusu ve kurduğu cümleler mantıklıysa ooof 😄
Kibar, zeki, çalışkan, merhametli, romantik, özgüvenli, boylu boslu biri djnfnf ama yok
Zayıf vucutlu güçlü karakterli
Bunu insan yaşadıkça anlar ki ne desem anlamsız
Esmer veya beyaz tenli, sıcak kanlı
Ask bitti...
Kimseden bişy beklemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?