Kıza kahve teklifi edeceğim ama çok utanıyorum.. nasıl yapabilirim bunu?

Arkadaşlar bir kızdan hoşlanıyorum ara sıra toplantılarda denk geliyoruz sadece ayda 1 ama şakalaşıyoruz denk geldiğimiz zaman samimiyet yok arada çok görüşmediğimiz için ama beni gördüğünde espri yapıyor falan şaka yapıyor işte :) erkek kardeşleri ile aram iyi ama.. neyse yine haftaya bir toplantı yapılacak ve oraya gelecek.. bu sefer ona toplantı çıkışı kahve teklifi yapmak istiyorum bir cafe de.. dönüşte onu eve bırakırım sorun yok.. ama çok utanıyorum.. nasıl kahve teklifi edebilirim?
Kıza kahve teklifi edeceğim ama çok utanıyorum.. nasıl yapabilirim bunu?
Cevapla