Evde kalma yaşı diye bir yaş olsaydı, size göre o yaş kaç olurdu?

Bence böyle bir yaş olmamalı. Sonuçta evlenenler evde kalıyor bekarlar fıldır fıldır geziyor. 😂

illa da yaş belirtmek gerekirse bence 40 üstü
Evde kalma yaşı diye bir yaş olsaydı, size göre o yaş ne olurdu?

Evde kalma yaşı diye bir yaş olsaydı, size göre o yaş kaç olurdu?
Evde kalma yaşı diye bir yaş olsaydı, size göre o yaş kaç olurdu?
Cevapla