Kızla birkaç haftadır tanışıyoruz, düzenli konuşuyorduk ama bir anda yazmayı kesti. Sebebi ne?

Selamlar birkaç haftadır bir kızla tanışıyoruz düzenli olarak da birkaç gündür konuşuyorduk konuşma o kadar güzel gidiyordu ki gerçekten hiçbir sorun yoktu ama dün öğleden sonra mesaj attım halen dönmedi ortada sorun yokken neden bir anda ortadan kayboldu bunun mantıklı bir açıklaması var mı, acaba beni 2. plan olarak mı görüyor yazıyorum ama dönüş alamıyorum.

Kızla birkaç haftadır tanışıyoruz, düzenli konuşuyorduk ama bir anda yazmayı kesti. Sebebi ne?
Cevapla