Neden imalı ve uzun uzun bakar? Farklı hal ve tavırlara girer? Hoşlanıyormuş izlenimi verir?
bu tür hissiyat aldığım birisi var. çok fazla bu şekilde buldum tesadüfi karşılaşmalarda oldu. arada bir etkileşim oluştu. etkilenmedim desem yalan olur. ama sevgilisinin olması çok rahatsız etmekle beraber bu etkileşimi kesiyorum zaten.
Sadece sorum erkekler neden böyle şeylere giriyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
insan neye nasıl bakarsa onu görür belki tarafsız baktıgınızı dusunuyorsunuzdur ama ima arayanda sizsinizdir eğer doğru hissediyorsanızda asla yüz vermeyin tepenıze cıkarlar çok yüzsüz olur geneli sevgilisi elinde oldugu için dışarıdaki çiçeklerede bakmak ister mamutlar umarım kızçede bakıyordur erkeklere
doğru hissediyorum aynı okulda aynı arkadaş grubunun içindeydik. ilişkileri de biraz zorlama oldu. sevgili olduklarını 1 yıl sonra açıkladılar falan. bizim de aramızda olanlar birden yaşandı zaten. bariz flörtöz tavır bakış konuşmalar aldım ondan. farklı güzel yakınlık ve heyecan hissettim ( sevgili olduklarını bilmeden hatta) ama yok yok artık
erkegin nesi kızın nesi oluyorsunuz flortoz davranıs dıyorsunuz ama mesela sızı bır yere davet ettı mı hıc ya da takıplestınız mı begenılestınız mı ne sızı bu duyguya iten?
sosyal medyada takipleşiyoruz. aynı ortam içerisinde iletişimli olduğunuz insanları anlayıp bir şeyler olduğunu hissedebilirsiniz.
Gözü dışarıda o kesin.
Belki sevgilisinden sıkıldı. Belki de eğleniyor. Tam olarak bilemezsin. Ama böylelerinden olmaz
yok olmaz gerçekten. duygusal bir yakınlık ve çekim hissettim maalesef. ama mantıkla bakmam lazım
Evet mantıklı olmak lazım. Akıllı bir kız olmana sevindim.
böyle durumun içerisinde olmak kötü. huzursuz hissettiriyor. :/
Öyle ama bu durum geçecek😄
geçsin ve doğru dürüst insanlar çıksın karşıma artık lütfen allahım
Doyumsuz ve seks delisidir
söfmmcmfmd
Ahahaha psikoloji okuyorum fazls net mi oldum
komik geldi evet fkvklf
Ahahaha teşekkür ederim tıp fakültesinde mi okuyosun
o zaman şöyle açayım biraz daha. duygusal dumurlara uğrattı beni. kendimi ona karşı yakın, heyecan dolu hissettim ama maalesef.. duygusal hayal kırıklığı yaşamaktan da bıktım aynı zamanda
sadece bu kişide değil bir önceki potansiyel partnerde de benzer şeyler yaşandı ki onunla flört halindeydik. kendime soruyorum neden aynı şeyleri yaşıyorum ve hayal kırıklığına uğruyorum? duygusal boşluk içindeyim sanırım ve hak etmediğim böyle durumlar yaşamak beni bezdirdi
Hocam kendinde esneme yap ve seçimlerini gözden geçir bence
tıp okumuyorum öğretmenim :))
İngilizce mi xd
nerden bildin xd
Ahahaha psikoloji okuyorum olsun o kadar
bana esneme yap dedin ama çok kısa geçtin tatmin olmadım :/
Hocam konu biraz deri yazmak ister misin soru çok sohbete döndü xd
Doyumsuzdur
İliskiye girmek icin
ne ilişkisine girecek girmiş zaten ilişkiye
Senle de gircek doymuyo adam