Bu siteden tanıştığım kızlar bir süre sonra konuşmayı kesiyor beni biseylerle suçlayıp hiç mi iyisi yok?

Kızla tanıştık konuşmaya başladık mesajına sadece 30 dakika geç dönüş yaptım diye bir ton laf etti sonra baktım engellemiş 8 gündür konusuyoduk

Bu siteden tanıştığım kızlar bir süre sonra konuşmayı kesiyor beni biseylerle suçlayıp hiç mi iyisi yok?
Cevapla