Erkek arkadaşınız, elinizi (başına koymadan) öperse, ne düşünürsünüz?

Erkek arkadaşınız, elinizi (başına koymadan) öperse, ne düşünürsünüz?
Hayırdır, bayram değil, seyran değil
Beni arzuluyor galiba
Ne kadar nazik birisi
Sapık mısın oğlum, bak patlatırım kulak çınlatan tokatı
Bir de yakışıklı olsaydı, heryerimi öpseydi 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Diyarbakır uçağı 1 buçuk saat rötar yapmış , bi de safiye soymana extradan yarım saat önce gelmiştim umarım soruma çok ilgi olur da vakit akar geçer 😉
Erkek arkadaşınız, elinizi (başına koymadan) öperse, ne düşünürsünüz?
Cevapla