Arkadaşlar sevgilimin boynunda ısırk izi vardı kötümü düşüneyim?

El ele bile zor tutuştuk sadece boyun dan öptürüyor arada namazda kılıyor güveniyorum ama böyle bir şey yapar mı
Arkadaşlar sevgilimin boynunda ısırk izi vardı kötümü düşüneyim?
Cevapla