İlişkide kadının erkekten 6 yaş büyük olması sorun mudur?

Evet, 25 yaşındayım ve sevdiğim kişi 31 yaşında. Sizce sorun olur mu? olursa ne gibi sorunlar olur, olmazsa avantajları nelerdir yorumlarınızı bekliyor ve teşekkür ediyorum.

İlişkide kadının erkekten 6 yaş büyük olması sorun mudur?
Cevapla