Sizce doğru kişi nasıl, ne zaman karşımıza çıkıyor?

20 yaşındayım iyi bir üniversitede iyi bir bölüm okuyorum çok yakın olduğum bir kız arkadaşım var derslere Birlikte gideriz etkinliklere toplantılara her şeye birlikte gider geliriz. Başka arkadaşlarım da var ama onlarla k kadar da samimi değilim. Erkek arkadaşım nerdeyse hiç yok diyebilirim. Çirkin olduğumu düşünmüyorum ortalama bir kızım. Her yönden ortalama biriyim ama bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. Geçen sene 1 flörtüm oldu onun da devamı gelmedi. Ya yurtta kalıyorum bakıyorum kızlar ne güzel seviyor seviliyor benim ne eksiğim var diyorum. Bazen beni kimse sevmeyecek anca görücü usulüyle veya arkadaş vasıtasıyla birisi olacak gibi geliyor ama böyle olsun istemiyorum. Okulda çok da aktif biriyim 1 topluluğun başkan yardımcılığında bir platforun da il temsilcisiyim yani aslında birçok insanlq da muhatap oluyorum ama neden kimse olmuyor yaa 😂😂 azıcık sohbet edelim biraz siz yaşanmışlıklarınızı anlatın istedim. ya bir de niyetin aslnda ciddi bir ilişki yaşamak 1-2 sene neyse tanışırız sevgili oluruz sonra evleniriz istiyorum bir kiai olsun adam gibi olsun istiyorum ama kızlar neden olmuyor ya 😂
Sizce doğru kişi nasıl, ne zaman karşımıza çıkıyor?
Cevapla