Allah neden kullarına taşıyamayacağı yükü veripte int*harı yasaklıyor?

Ne kadar iyi insanlar varsa taşıyamadigi yükleri veriyor. Nerde samseytanı kulları var hayatı yaşatıyor. Bir tanıdığım var kadın iftira atıyor, dalga geçiyor insanlarla kadın ne hikmetse cennet gibi yaşıyor hayatı. Bir tane daha tanıdığım var karıncayı bile incitmez sürekli psikolojik olarak sıkıntı çekiyor. Ailemde de psikolojik olarak yardım alan var onları görünce öyle üzülüyorum elimden bir şey de gelmiyor ki lafa gelince iyi kullarını çok seviyor. Boyle düşününce madem hep kötü kulları yaşasın bu dünyada ben yaşamak zorunda mıyım ağır şeyleri verip kader denilmesine.
Lütfen yargılı davranmayın bu arada. Zaten gideceğim yer belli cehennem.
Hep iyi oldum nerde çöp kulları varsa karşıma çıkardı. En iyisi şeytan olmak herhalde öyleleri hep kazanıyor
Güncellemeler
+1 yıl
İyi oldukça ağır yükleri verdi madem öyle bende kötü olurum zaten öyle kullarını çok sever
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum ya yönümü kaybettim ne olacak sonra ki zamanlarda onu da bilmiyorum sıfırı tükettim tüketecegim.
Allah neden kullarına taşıyamayacağı yükü veripte int*harı yasaklıyor?
Cevapla