Çok sevgilim oldu ama 3 aydan fazla yürümedi nedendir sizce?

3 ayın ilerisini görmedim genelde karşındakini daha yeni yeni tanıyosun 3 ayda benimki de tanır tanımaz ayrılık gibi oluyor bir birliktelik bile sayılmıyor neden böyle sizce uzun ilişki insanı değil miyim ben
Çok sevgilim oldu ama 3 aydan fazla yürümedi nedendir sizce?
Cevapla