Güzel bir kızım ve hakkım olarak yakışıklı erkek istiyorum ama çirkinler denk geliyor. Neden olabilir?

Güzel bir kızım ve hakkım olarak yakışıklı erkek istiyorum ama hep çirkin keko erkekler bakıyor bana 😔.. özgüvenim düşüyor sonra. Ben bunlara mı layığım diyorum. Böyle düşününce kötü hissediyorum ama öyle napayım. Ne dersiniz?

Güzel bir kızım ve hakkım olarak yakışıklı erkek istiyorum ama çirkinler denk geliyor. Neden olabilir?
Cevapla