Güzel bir kızım ve hakkım olarak yakışıklı erkek istiyorum ama hep çirkin keko erkekler bakıyor bana 😔.. özgüvenim düşüyor sonra. Ben bunlara mı layığım diyorum. Böyle düşününce kötü hissediyorum ama öyle napayım. Ne dersiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bence normal, gerçekten güzelmisin bilmiyorum ama güzelsen yakışıklı biri istemen doğal. Ama güzel olsan bile narsistsin çünkü insanların tipine bakıp ben buna mı layığım diyorsun. Bundan 20 yıl sonra güzelliğinin hiç bir önemi olmayacak, o yüzden önerim tip olarak değil ama karakter ve meslek olarak seçim yapman.
01 Yorumla
Soran+1 yılNarsist değilim 🙄. Dışını sevmiyorsam içini sevesim gelmiyor...
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılDenk geliyor ne demek onu anlamadım hgfdlsah
Güzel bir kıza birçok erkek ilgisini belli eder, sen hoşuna gidene yanıt verirsin.
Yakışıklı gördüğün, beğendiğin kişiler sana ilgi göstermiyorsa, düşündüğün kadar güzel değilsindir.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
5Cevap
+1 yılHaklısın sana kıvanç lazım bir de karakterli ve zengin olsun demi
03 Yorumla
Soran+1 yılKıvanç çirkin bir kere. Gönlü zengin olsun
- +1 yıl
Kıvança bile çirkin diyorsan vay halimize
Soran+1 yılSarışınlar itici
Sekapelin yoksa "keko" erkekler bakar evet. Yoksa "yollu" derler, gene bakarlr fkfkf
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSemtini değiş
0202 Yorumla
Soran+1 yılİmkansız
Cevap sahibi+1 yılO zaman kendini cirkin yap en azından gocunmazsın 😂
Soran+1 yılHer şekilde güzelim
Cevap sahibi+1 yılCok iddialısın da öyle diyenleri cok gördüm 😂
Soran+1 yılEvet var mı
Cevap sahibi+1 yılAltı bos olduğuna eminim 😁
Soran+1 yıl?
Cevap sahibi+1 yılİspat et
Soran+1 yılNeyi
Cevap sahibi+1 yılAllah’ın varlığını
Cevap sahibi+1 yılAllah’ın yarattığı kişiyi niteliksiz hale getirip mal sıfatını damgalamak sana mi kalmış
Soran+1 yılMala mal diyoruz insana da insan
Cevap sahibi+1 yılİnsanları mal ve insan diye ayrıştırmak sana mi kaldı Allah’ın gücü yok muydu beni mal olarak yaratmaya? Vardı degil mi. Ama yaratmamış insan yaratmış. Demek ki sana söz düşmüyor Allah var iken
Soran+1 yılTövbe estağfurullah kardeşim bende muslumanim delirdin mi naptin
Soran+1 yılAllah in varlığını ispat et diyince sinirlendim öyle dedim sana 😒
Cevap sahibi+1 yılBen ateistim ama bende muslumanim ne olmuş yanı hepimiz kardeşiz Adem ile Havva’dan geldik
Soran+1 yılKnk söylediklerin çelişiyor. Ateistler Allah'ın varlığını reddeder. Müslümanlar ise kabul eder ve onlar için tek Tanrı vardır. Arada bir bağ var mı?
Cevap sahibi+1 yılAteistler musluman olamaz mi yanı Allah isterse hersey oluyor farkında. Değilsin sadece
Soran+1 yılAteistler Allah yok diyor kardeşim ne diyorsun ya 😅😅😅
Soran+1 yılBir Google a yazsana
Cevap sahibi+1 yılAllah’la kimsenin arasına kimse giremez Google allahtan büyük degildir. Google dediğin olay gavur icadı
Soran+1 yılAteistler de gavur
Cevap sahibi+1 yılTürkler gavur mu şimdi hadiste bile geçiyoruz biz İstanbul mutlaka fethedilecektir. Onu fetheden komutan ne güzel komutan, o ordu ne güzel ordudur dememist mi oeygamber efendimiz. Türklere gavur demek yakıştı mi sana
Soran+1 yılHer Türk Müslüman değil her Müslüman da Türk değildir. Ben türkülere gavur mu dedim hasta mısın sen
Cevap sahibi+1 yılEvet onu ima ettin her Türk asker doğar musluman olmasak şehit olsak bile vatan hizmeti icin şehitlik mertebesine çıkabiliriz yaşasın Osmanlı
Soran+1 yılDalga mı geçiyorsun sen
Cevap sahibi+1 yılDalga ne geçeceğim ya sen dalga geciyorsun benle
Soran+1 yılBüyü de gel ablam hadi
Cevap sahibi+1 yılMal dediğin icin ozur diler misin
Soran+1 yılÖzür dilerim
Cevap sahibi+1 yılSeni Ben affededemem Allah’a mahsus birsey bu hakkım helal olsun
Soran+1 yılCidden dalga geçiyorsun ya
Cevap sahibi+1 yılDalga geçmiyorum hakkını helal ediyor musun
Soran+1 yılEdiyorum yeterince sorunum var zaten
Cevap sahibi+1 yılNe gibi sorunlar belki yardımcı olabilirim manevi olarak
Soran+1 yılSevgilim yok işte
Cevap sahibi+1 yılAskin olayım şarkısını armağan edebilir miyim
Soran+1 yıl😅 sağol
Cevap sahibi+1 yılRica mi edeyim devam mi edeyim
Soran+1 yılNasıl istersen
Cevap sahibi+1 yılRica edeyim devamını istersen yakala beni
Soran+1 yılSagol
Cevap sahibi+1 yılNiye böyle dedin ki şimdi
Soran+1 yılBalık burcu musun sen
Cevap sahibi+1 yılHayır
Soran+1 yılSu grubu mu
Cevap sahibi+1 yılTahmin et sadece tüyo verdim bence yeterince konuştuk baya anlaman lazımdı
Soran+1 yılYay ya da boğa
Cevap sahibi+1 yılHayır degil
Soran+1 yılO zaman koç
Cevap sahibi+1 yılYine olmadı
Soran+1 yılOf yoruldum söyle
Cevap sahibi+1 yılKova burcuyum
Soran+1 yılKova erkeği tanımadım bilmem
Cevap sahibi+1 yılDiğer burçlardan tanıdın galiba 😂
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılKova Burcu böyle bi burç şimdi kova Burcu ile düşüncelerini alabilir miyim
Soran+1 yılTuhafsin
Cevap sahibi+1 yılEvet tuhafım cok net ifade ettin tek kelime ile sende Başak Burcu musun ya da Aslan ya da yengeç
Soran+1 yılYükselenim Başak
Cevap sahibi+1 yılAna burcun ne
Soran+1 yılBalık
Cevap sahibi+1 yılBalıklar saf oluyor derler doğru mu
Soran+1 yılCanları isterse
Cevap sahibi+1 yılBalık Dedik ya canım balık cekti gece gece
Soran+1 yılNasıl mide
Cevap sahibi+1 yılMideyi midye diye gördüm şimdide😂😂 karnım acıkmış sanırım balık niyetine seni mi yesem ya sende balıksın sonuçta 😂
Soran+1 yılHicbir sey komik gelmiyor şu an. Sen 27 yaşında mısın gerçekten
Cevap sahibi+1 yılEvet 27 yaşındayım
Soran+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılSen kaç yaşındasın
Soran+1 yılSenden küçüğüm baya
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşındasın ki
Soran+1 yıl18
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşında gösteriyorum genç miyim
Soran+1 yılFoton yok
Cevap sahibi+1 yılAynen yok fiziki olarak sormadım zaten
Soran+1 yıl15
Cevap sahibi+1 yılTamam o halde büyük sayılmam senden 😂
Soran+1 yılÖylesin ama
Cevap sahibi+1 yılAslında değilim güneş tutulmasi gibi hi olay benim ki nadiren gerçekleşir bu tarz konuşmam 😂
Soran+1 yılNasıl
Cevap sahibi+1 yılNormal halimi görürsen anlarsın niye böyle oldu anlamadım bende 😂
Soran+1 yılCidden garipsin...
Cevap sahibi+1 yılİyi geceler
Soran+1 yılNoldu
Cevap sahibi+1 yılUyuma vakti benim için
Soran+1 yılAnladım iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılYarın bambaşka ben olacağım muhtemelen 😂
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılTuhaf biri değilim ben normal de cunku yarın benliğime kavuşacağımı düşünüyorum 😂
Soran+1 yılİnşallah 😅😅
Cevap sahibi+1 yılYa kavuşmazsam hep böyle kalırsam 🤣
Soran+1 yılOlmaz
Cevap sahibi+1 yılBen bu halimi sevdim ya
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılNaber nasılsın burnun kapıya kısılsın
Soran+1 yıl😒 senin kısılsın
Soran+1 yılYorumumu şikayet etmişsin
Cevap sahibi+1 yılBen bi şikayette bulunmadım hangi yorum bu arada 🙂
Soran+1 yılMa... misin
Soran+1 yılO yorum
Cevap sahibi+1 yılHayır şikayet etmedim yine önyargı ile yaklaşıyorsun bana 🙂
Soran+1 yılKim etti o zaman cinler mi
Cevap sahibi+1 yılSistem otomatik olarak algılamış olabilir belki
Soran+1 yılPeki..
Cevap sahibi+1 yılBu hayatta kimseyi şikayet etmem kendi mahkememi kendim kurar cezasını kendim keserim 😂 racon kesmeyi severim
Soran+1 yılVav tamam kabul havaliydin
Cevap sahibi+1 yılSende racon kessene bi kere 😂
Soran+1 yılNiye gizlendin
Cevap sahibi+1 yılGöz var göz burada iyi bakanı da var kötü bakanı da
Soran+1 yılNiye iyi baksınlar
Cevap sahibi+1 yılKötü mü baksınlar istiyorsun yanı 😂
Soran+1 yılYine söylüyorum garipsin cidden
Cevap sahibi+1 yılDemek ki düzelmedim bugün
Soran+1 yılNe zaman ya
Cevap sahibi+1 yılBugün iste
Soran+1 yılNerdesin sen
Cevap sahibi+1 yılYolda
Soran+1 yılNe yolu
Cevap sahibi+1 yılAsfalt yolu
Soran+1 yılÇok komik
Cevap sahibi+1 yılNerdesin diyince yolda olduğumu söyledim iste konum mu atmam lazım gerçekçi cevap icin
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılTamam konum atcam wpden
Soran+1 yılOlmaz burdan at
Cevap sahibi+1 yılBuradan da ben kabul etmiyorum
Soran+1 yılİyi
Cevap sahibi+1 yılBuradan konum atılmıyor ki yeni misin sitede 😂
Soran+1 yılYeniyim ama xper fazla. Ayrıca saka yaptım
Cevap sahibi+1 yılKomikti
Soran+1 yılBiliyorum
Cevap sahibi+1 yılMerak ediyor musun?
Soran+1 yılNeyi ediyor muyum
Cevap sahibi+1 yılBu kadar konuşmanın sonunu
Soran+1 yılNolabilir ki
Cevap sahibi+1 yılTahmin de bulunur musun
Soran+1 yılBulunamam
Cevap sahibi+1 yılkendine iyi bak tanıştığıma memnun oldum 🙂
Soran+1 yılEvlenmeyi bekliyordum
Cevap sahibi+1 yılBende sonumuzu söylerim az önceki cümle de benim tahminim de bu yönde
Soran+1 yılTanışıp bitme mi anlamadık
Soran+1 yılM
Cevap sahibi+1 yılAynen yorumda bitecek konuşmamız
Soran+1 yılİyi bitsin
Cevap sahibi+1 yılCunku hesabımı siliyorum bugün
Soran+1 yılAnladım nasıl istersen
Cevap sahibi+1 yılİyi akşamlar
Soran+1 yılSanada iyi akşamlar. Kendine iyi bak bana lazımsın 😅
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani
Soran+1 yılBir gün karşıma çıkar isen 😅
Cevap sahibi+1 yılCirkinim ben
Soran+1 yılNe alaka
Cevap sahibi+1 yılKarşına çıkarsam ne yapacaksın ki lazımim
Soran+1 yılBilmem. Napayım istersin?
Cevap sahibi+1 yılMesela bi bara gidip viski ısmarlayabilirsin
Soran+1 yıl😅Olur ben içmem ama
Cevap sahibi+1 yılBende viski sevmem maksat bara gitmek
Soran+1 yılNeden 😄.
Soran+1 yılNapacaksın barda
Cevap sahibi+1 yılMaksat kafamı dağıtmak ama bira içebilirim
Soran+1 yılSarhoş olursun tasiyamam seni
Cevap sahibi+1 yılBen sarhos olmadım hiçbir zaman o şekilde ama olursam da taşımak zorundasın
Soran+1 yılKonumunu hala vermediğin için evini de bilmiyorum çöp kenarına koyar kaçarım 😅
Cevap sahibi+1 yılEvime bırakmana gerek yok ama ben ayılana kadar yanımda durmalıydın. Geçemedin testten kaldın otur 0
Soran+1 yılHiç sarhoş birinin yanında durmadım napayım dizimde mi uyutayim
Cevap sahibi+1 yılKafeye falan götürmen lazım öyle durumda kahve ısmarlaman lazım sarhostan para çıkmaması lazım 😂
Soran+1 yılSarhoş soyguncu çıktı desene. E bir 40 yıl kitlerim o zaman sana 😅
Soran+1 yılHem üzerime dökersen o anın kafasıyla yanarım 🥺 canım acır
Cevap sahibi+1 yıl40+28 68 yasinda bitiyor cezam 65 yasinda olmuş olurum
Soran+1 yılO zamana da ecel gelir gidersin işte 😅
Cevap sahibi+1 yıl40 yıl içinde ne fikirlerin var ki baya sıkıntılı durumdayım sanırım panik yapmam gerekir mi 😂
Soran+1 yıl👉👈 nolsun ki
Cevap sahibi+1 yılİlk buluşmada çöpe attıysan beni oo daha neler olabilir mantigim almıyor.
Soran+1 yılBilmeden oldu o 👉👈 balıklar kimseye kıyamaz. Sütünü de içiririm kahveni de yemeğini de yediririm ağlama 🥺
Cevap sahibi+1 yılBeni yemeğe mi davet ediyorsun şimdi sen 🙂
Cevap sahibi+1 yılDoğru mu anladım
Soran+1 yılAyılman için olmaz mı 🥺
Cevap sahibi+1 yılTamam nerede yiyoruz veya ayılıyoruz 🤫
Soran+1 yılNerede istersin
Soran+1 yılBen içmedim ki sen ayılcan 😅
Cevap sahibi+1 yılGüzel bildiğin mekan var mi?
Soran+1 yılYok 😅. El lezzetim iyidir bende yaparım istersen
Cevap sahibi+1 yılNe var peki menü de
Soran+1 yılBeyefendi ne isterse fark etmez
Cevap sahibi+1 yılEn iyi yaptığın yemeği soyle bakalım
Soran+1 yılEn iyimi bilmiyorum ama öğrenip yaparım bilmesem bile
Cevap sahibi+1 yılAc kalcaz bence 😂
Soran+1 yılBen aç bırakır mıyım seni
Cevap sahibi+1 yılTamam gizliden cik bakalım kimsin sen artık
Soran+1 yılTanıdığın biri değilim ayrıca soru benim 😅. Konuyu dağıtma ne güzel konuşuyoruz şurada
Cevap sahibi+1 yılHayır konuşma bitmiştir o halde
Soran+1 yılHm anladım. Bu kadar rahatsız ettiğimi bilmiyordum
Soran+1 yılÖzür dilerim.
Cevap sahibi+1 yılRahatsız etmiş olsan senle 200 yorum paylaşmazdık
Cevap sahibi+1 yılGizliden çıkmanı istedim sadece
Soran+1 yılSoru benim ama gizliden çıkamam
Soran+1 yılHm mutlu oldun mu yani 🙂
Cevap sahibi+1 yılTamam kullanıcı adını at
Cevap sahibi+1 yılPeki
Soran+1 yılÇil.. diye başlıyor
Soran+1 yılAçtım
Sen evde kalirsin
111 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum evde kalmak
Soran+1 yılNapayım insan kalmamış ki
Soran+1 yılAma öyle
Soran+1 yılHerkes ilişki yaşıyor içiyor geniş baya
Soran+1 yılDinen uygun mu
Soran+1 yılHayır biliyorum ben.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılTıp önemli
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Güzel bir kızım ve hakkım olarak yakışıklı erkek istiyorum ama çirkinler denk geliyor. Neden olabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer