Yüzü ve fizigi guzel bir kızım çirkin bir erkekle asla evlenmem veya manita olmam?

Yani davul bile dengi dengine çirkin cirkinle güzel güzelle olmalı bence çirkin ve boyu 160 olan erkekler çıkma teklifi ediyor yani gerçekten boya takılmam yüzü güzel karakteri güzel olsun yeterli annemde diyor ki karakteri önemli ya hem boyu 160 hem yüzü çok çirkin birinin karakterini ne yapacağım ya ilerde doktor çok zengin olsa dahi çok çirkinse direk elerim çocuğum ona benzer Allah korusun haksız mıyım
Yüzü ve fizigi guzel bir kızım çirkin bir erkekle asla evlenmem veya manita olmam?
Cevapla