Duygusal boşluktayken bir abazaya aşık oldum, ne yapacağım ben?

Çıldırıyorum yeminle arkadaşlar yargılamayın :d

Duygusal boşluktayken bir abazaya aşık oldum, ne yapacağım ben?
Cevapla