Beni hiç bir zaman anlamicak bir eş le beraberim çözüm u yok mu?

Eşimle 5 aylık evliyim ama 5 yıllık gibiyiz sevgili olarak 2 yıl kaldık ve 3. yilda evlendik daha şimdiden çok monotonlasti biz beraber birşeyler yapalım istiyorum mesela bir ilaç eczaneyi bile bir şey yapamadığımız için beraber gidelim diyorum ilaç almaya mi beraber saçmalama diyor oysa öyle değil bir yürüyüş sonrası beraber bir şey yapmak amaç o ama o öyle biri değil çok sıkılmaya başladım ve buaksam beraber bir şey yapamadığımız için tartıştık mutsuzum daha şimdiden çözümü yok mu?
Beni hiç bir zaman anlamicak bir eş le beraberim çözüm u yok mu?
Cevapla