görüşüyorsanız fiziksel olarak iş kolay, dışarıda bir yerde oturun kafe gibi kalabalık olsun. şu an bana açıp edevletini gösterip bekar olduğunu kanıtlamazsan bu masadan kalkıp hayatından çıkıyorum de çok ciddi bir şekilde. ama gene de bekar da olsa gerçekten ciddi geçerli sebebi yoksa ki yoktur, gene de ayrıl. eğer seni gerçekten sevseydi asla her gece internetinitelefonu falan kapamazdı. "ya sevdiğimin başına bir şey gelirse kötü olursa ve bana ulaşamasa" diye düşünür seven insan. ona inanmadığını söyle ne derse desin geri de dönme direkt her yerden engeli bas iradeni güçlü tut. ve kızlar azcık beklentilerinizi yüksek tutun bu erkekler bırakın anasından başka el tutamasın hadi ordan, milletle uğraşıyolar
İspatlama ayrıl geç. O türler her çamura yatar. Her şeyi yapar. Kurana bile el basar. Sen kendinden şüphe edersin o derece. 8de uyuyan erkek olmaz gece 4te kalkıp işe gitmiyorsa