Beyler yardımınıza ihtiyacım var. Neden böyle yapıyorsunuz?

Eski erkek arkadaşımla takipleşiyorduk ama herhangi bir iletişimimiz yoktu. İnstagram notlarda vs ayrılıkla alakalı bazen şarkı paylaşıyordu ve instagramda yakın arkadaşlarda ekliyim. Arkamdan göz yaşı döküyor ama egoist olanı olduğu gibi anlatmayan biri. Özlediği belliydi ama dershaneden biri ile çıkmaya başlamış ve kız bunu başka biri için bırakmış, kızla hala takipleşiyorlar. Bu çocuk daha geçen hafta sonu hayatımda biri var zannedip hayırlı olsun dedi ve ayrılmasaydık sen benim evleneceğim kızdın falan filan birşeyler söyledi. Özellikle sorum beylere, neden böyle yapıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Uzak mesafe bu arada
Beyler yardımınıza ihtiyacım var. Neden böyle yapıyorsunuz?
Cevapla