Eski erkek arkadaşımla takipleşiyorduk ama herhangi bir iletişimimiz yoktu. İnstagram notlarda vs ayrılıkla alakalı bazen şarkı paylaşıyordu ve instagramda yakın arkadaşlarda ekliyim. Arkamdan göz yaşı döküyor ama egoist olanı olduğu gibi anlatmayan biri. Özlediği belliydi ama dershaneden biri ile çıkmaya başlamış ve kız bunu başka biri için bırakmış, kızla hala takipleşiyorlar. Bu çocuk daha geçen hafta sonu hayatımda biri var zannedip hayırlı olsun dedi ve ayrılmasaydık sen benim evleneceğim kızdın falan filan birşeyler söyledi. Özellikle sorum beylere, neden böyle yapıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Uzak mesafe bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
dengesizdir boş ver
öyle zateen ben boşverince o kendi kendine geliyo
Bunlar boş işler. Çocuk diğer kızdan red yiyince seni denemiş yine.
Prenses triplerinde beyfendi
Erkekler, kız gibi oldu zaten bu dönemde
DEMİİİ
Her erkek değil tabi
Burcun ne bu arada
Oğlak. Yükselenim de başak.
Yükselenini bilen erkek vay bee şdşeşs
Niye şaşırdın hanımefendi 😅
Doğum saatim düz saat, bu nedenle annemin aklından kalmış.
He kız arkadaşın için öğrenmedin yanii 😅
Eski kız arkadaşım hiç sormadı.
Kendim merak ettiğim için öğrendim.
Vay be
Benim haritam oğlak ağırlıklı 😂
Doğum haritana bakmamda bir sakınca var mı ğfşeğdş
Doğum haritasi ne işe yarıyor bilmiyorum ama ilgin varsa bakabilirsin.
Doğum yeri saati ve tarihi lazıımmm
21.00, Antalya Merkez, 27.12.2002
Tamaaaamm
İsim neydiii
Mert
Mertler üzer ya 😅
Yükselen başak değil aslan bu arada
Sümeyyeler bile üzüyor, isme takılmamak lazım 😅
Yükseleni yanlış hesaplamışım demek, bir sitede başak çıkmıştı. Pek takılmıyorum ona
Demek kızın adı sümeyye 😂
Hiç Sümeyye girmedi hayatima, çevremdeki orneklere göre yazıyorum. İsmin önemi yok.
Tamam ozamannn
Ne çıktı doğum haritasından peki?
Toprak elementi baskın bir haritan var venüsün zararda aşk ilişkilerin problemli mi
Aşk ilişkim yok son dönemlerde, tercih etmiyorum kimseyi.
Çok seviyorsan çocuğu çek kenara açık ve net olarak konuş
Konuşmaktan anlamıyor kendisi defalarca konuşmaya çalıştım ama geçiştirdi sevdiğimden emin bile değilim
O zaman boş ver kendi yoluna bak sen
Seni sevseydi Bunu ifade ederdi bir şekilde hiç kafana takma sen kendi hayatına bak
Biraz ağır oldu sanki
Demek ki sen peşinden koşmak istiyorsun tamam koş Sana kimse engel olamaz
Erkekler peşinden koşan kadınlara bayılırlar
O seni hiç sevmemiş ki zaten nedeni ise... mesaj at
Cepte görüyor knk başka biriyle çıkmış hâlâ çocuğu düşünüyorsun akıl erdiremiyorum size
düşünmüyorumm geliyo bana böyle şeyler söylüyo acaba taktik mi yapıyo onu soruyorum
Knk muhatap olma konuşma onunla ergensin sen biraz
niye öyle dedin bana şimdi
Bu soruyu sormandan anladım yaşın 18 zaten olabilir küçüksün ben 20yim biliyorum yani o yaşları
Bunla 5 yıldır tanışıyoruz bide çektiğim eziyeti sen düşün benden daha çocuk
Evet bu yüzden mantıklı olan erkeğin bir iki yaş büyük olması
Koskoca üni kampüsünde denk gelmiyo problem o fpsidi
Hangi üni o kampüsü kocaman olan
Dokuz Eylül
Bilmiyorum orayı
Sen hangisindesin
Yıldız
Manipüle etmeye çalışıyor inanma
Erkolar yeto
Kiz uzak dur ondan ceptesin haberin olsun
Ay değilimdir belki niye öyle dedin kii 🥺
Ama ceptesin dhdjdjjdjd
Takipten çıktım şimdi sisiğsğe
Hehehhe sen bilirisn
Genelleme o çocuk bipolar
Terazi erkeği
Sana s*lağı denk gelmiş bacımsu^^
Kaderim bu benim
Özür dilerim ama kahkaha attım replikte aklıma gelince sdfgsd
Ne anlatiyim be abi gözünü seveyim be abla