Eski eşim beni çok özlediğini söylüyor, set koyarak doğru mu yapıyorum?

Ona başkasının olduğunu söyledim hayatımda. Onu özlemediğimi söyledim çok incindi ve kırıldı. Onunda hayatında biri var ama umrumda değil diyor. Bana duygularını açman doğru değil lütfen konuşma diyorum. Ama sana birinin dokunacağı ihtimali beni delirtiyor dedi. Sevmiyorum onu hayatımda da biri yok bizim için bitti. Çocuğumuz için görüşüyoruz ama onun için üzüldüm. Evliyken çok çabaladım ben bitmesin diye o ben gitmem sanıyordu ama o kadar ilgisiz ve sevgisiz bıraktı ki bitirmek zorunda kaldım. Ne hissetmem gerekiyor içim acıdı doğru mu yapıyorum önüne set koyarak?

Eski eşim beni çok özlediğini söylüyor, set koyarak doğru mu yapıyorum?
Cevapla