AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Iki gobek atmak icin butun gun maymun gibi ordan oraya gezdirip sonrada buna adet diyolar iste. Offff yarami destin şu an
herkesmi aynı fikir miş .. inş zamanla kalkar bu boş adetler.. 5 50000 tl arası boş masraflar verecğmze bir fakire verseler daha hayırlı olur
Herkes ayni fikirde yillardir degisen bisey yok
yok ya herkez aynı fikirde olsa keşke illa düğün de düğüncüler war yorumlarda :) şahsen ben öyle bir bayanla tanışmadım henüz :) burada gördüm
aynen düğün.. saçmalıktan başka bir şey değil.
böle düşünen kızları bulamadım gitti işte :))
Düğün saçmalığı diye bir şey yoktur "DÜĞÜN" vardır ki bu günde etraftaki en güzel kişi sen olucağından her kız ister 😉
Kuru nikah ii degil düüün salonu sevmiyorum açık hava böle yeşil bir alan düğün hoş olur
tabi tabi olur
hayır hiç görnedigin insanlar bir araya geliyor ve en mutlu gününde yanında oluyorlar muhtesem balayı ve iyi bir düğün yapamayacak erkekle de evlenmem zaten ikisi de olmalı
Düğünün asla bir saçmalık olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta biz anamızın karnından gelinlik giyme hayaliyle doğduk. O düğün salonunda olup herkesin etrafında senin mutluluğunu paylaşmasından başka güzel his var mıdır acaba?
Nikahta da gelinlik giyersin yahu
Hayır ama -.- nikahta davul zurna var mı? Pasta var mı? takılar? :D Bambaşka hiçbir şey kabul etmiyorum isterse beni 3 sene balayına götürsün
Nikahta taki oluyo bea
Ohoo :D inşallah kendin gibi birini bulursun yoksa çekeceğin var
Saol ;)
Sacmakiklari seviyorlar sadece ama uzaktan da damadin para harcarkenki suratini izlemk super
Ewlendikten sora o surat kiza gecio ama hberleri yok :)
Yoo hangi erkek bir kazagin 10 rengini de alir ki yine para erkekten cikiyor
Ewlendikten sora kiz ewe hapsoluyor onu kastedmistim :)
Yoo
Nasill yoo... Kocasi izin vermio die tum arkdas cevresi ve sosyal hayati biten bir dunya insan var... Bu arada ne inat ettin bea illa erkeklere harcatcan o parayi :)) :))
Sen oyle san hangi kadin istedigi halde bir seyi yapamaz cok nadir
Sadece ben degil harcayacaksiniz o parayi
tam bir anadolo çomarısın , tebrik ediyorum seni.
Kızlardan ziyade aile ve akrabalar için yapılan bişey o :)
Yok ya hepsinin canina minnet :))
Ben sevmiyorum ya. d
Bence gayet hoş bir durum.. Kadınlara göre düğünü evliliğin mührü diye düşünebilirsin.. O an çok özel bir andır ve bütün kadınlar bu anı en iyi şekilde geçirebilmek ister..
Bencede mantıklı düğün olmaya bilir dediniz gibi nikeh salonunda olur ama gelinlik giymek ister herbir kız
ona karşı gelen kimse olmaz heralde ya nikahta giyebilir yani... şahsen ben öyle isterdim :))
düğün de harcanan paraya boşa masraf diyen kişi balayına para harcarmı kimse yemez bu numarayı:)))))))))))
Düğün yapmayı planlamıyorum şahsen.
Gösteriş günü kanıtlama günü gibi saçma anlamlara geliyor ama seviyoruz işte ^^
En mutlu günü, ve hayatının dönüm noktası olduğundan. Aşırıya kaçmamak sürece
Ayyyy düğün süz olurmu ya 5 yıldızlı otelde yapılmassa evlenmem valla ;)
okadar saçma sordun ki hersey ilk gün tadı olur tabikide hiç birzaman biz kadınlar süsümüzden vazgeçmeyiz :))
hay süsünüze... sanki adriana lima :D
Kir düğünü gibisi yok ama nikah ve düğünü bir arada yapmak isterdim ben. Hem ilk evlilik sonucta.
Haklisin ki zaten kadin erkek karisik bir dugun de hic uygun degil
Daha mantıklı katılıyorum ama sadebir nikah da hoş olmuyor evleniyorsun sonucta hayatta bir kere yani
Abartılmadığı sürece düğünleri seviyorum :) Düğünden sonrada muhteşem balayı daha iyi olur gibi gibi :d
Düğün saçmalığı mı? Hayatında bir kere, mutluluğunu herkese duyuyarak yaşama şansı verilmiş insanın eline. Bence bunu değerlendirmemek saçmalık.
peki sana kocan dese 50 000 lira ver düğün yapalım ne dersin.
Düğün demek zaten birlik beraberliği kutlamak demektir. Durumumuza göre kocam ile bir düzenleme yaparım. Kimse kimseye ve 50.000 tl demez. Herkesin bütçesi beklentisi birbirinden farklıdır.
ya sen geççen o birlik beraberliği düğünde kızın masrafı neki %90 ı erkeğin üstünde hadi biraz anlayışlı kız tarafı olsa en fazla %60a düşer erkeğin masrafı
Kıza takılan bütün altınları, bilezikleri kim alıyorsa :D
Salon düğüne değil ama kır düğünü kesinlikle istiyorum. bir kere evleniyorum sonuçta olmalı
evleneceğin insan 10 kere ewlenio zaten demi :)) bir kere oluyo die ne masraflar çıkarıosunuz erkeklerin başına
özel birgün ve olması gerekli
Bunlar hep bahane olmasi gerekio die bir kural yok :)
Her kızın hayalidir bir düğünü olsun beyazlar içinde salinsn diye çünkü
tamam canım gelinlik giymesinler demedik ki nikahta da giyiyolar zaten
Nikah uzun sürmüyor ama düğün eğlenceli olduğu için daha hoş
bende nikah taraftarıyım
En mantiklisi bncede insan eglendirmekten baska bisi degil
Ben istiyom dugun acik havada davullu zurnali halayli cifte tellili ne guzel bin dallida giyerim halay basi olurum davulun ustunede cikarim adetlere sahip cikmak lazim
allah gönlüne göre versin... hayırlısı inşallah :))
Amin kocayi buluyim bir artk duruma gore
Dolar, altın kaç oldu?
Hacı haklısın ama yapacak bişey yok maalesef :(
yarın iş var uyu sen... :D
duqun sacmalık deqildir... kızların vazgecilmezıdır
Kolaycisiniz.. daha dugun parasimi balayina vereyim diye hesaba baslayan erkek snra neler. xikarir. oyle kafana uygun ki buluncada nerdesin diye dibin duser.
kolaycıyız evet mantık yürütüyoruz çünkü (beyin bedava)... evlilik yolunca nişan alışverişlerinde neler oluyo ya görüyoruz çevrede... kızlar burnundan kıl aldırmıo eh benim hayalim... hayaline sıçayım sevdiğin adamın cebinde var mı yok mu soran yok
Hayatımızdaki en önemli ve en mutlu günlerden biri olduğunu düşündüğümüz için fazla özenli ve güzel olması için çabalıyoruz. e hakkımız da yani:)
Hakkiniz tabi, ilk adimi erkek atar, evlenme teklifini erkek yapar, dugun masrafları erkekten cikar, kadin napar "seviyor".. sonra kezbanlarimiz bide "hak ediyoruz " derler... oldu canım
Sen işi maddiyata döküyorsan o senin problemin. Onlar sadece saçma gelenek ve görenekler, yok erkek düğünü yapar kadın nişanı.. Bunlar eskide kaldı artık, yeni zihniyette göremiyorum ben ki seninde zihniyetini çözebilmiş değilim.
enginuzun helal sana ya sonuna katılıyorum sana... meşhur cümleleri var bide " eh bikere oluyo. olmuşken iyisi olsun " tabi canıııımmmm
Bir kere evleniyoruz, bırakın istediğimiz gibi olsun:D
Düğün olacaksa açık havada kır düğünü olmalı salon sacmalık
Haydeee o tamamen keriz parasi iste yaf 2 saat banttan muzik cal 10 binlirayi gotur... Suyundan da koy :))
Ayy ne dugunuu allah korusunnn
Düğünlerden nefret ederim :(
Biz yıllarca bunun hayalini kuruyoruz biliyor musun sen
biliyorum gereksiz işte onu anlatmaya çalışıyorum
Aslinda parasinda degilim, de bende sevmiyorum.
Gel bide bunu buyuklerimize anlat :)
Anlatirim :))
Dügün adettendir... bir yoresel glgöresel atalarimzdan gelme birseydir :) herkesin şahit olmasina mutlulugu paylaşmasina falan ben isterimm
adetimi kaldı .. tamamen paraya odaklı adetlerimiz yoktu ...
işinize gelince çağdaşsınız ama istediğinize verirsniz , o zaman adetleri uygulayalım töre konuşsun bakire olmayan kadınları öldürelim nedersin.
aynen adet mi bıraktılar ona para buna para... ewlenen insanlara yardım edilirmiş eskiden şimdi tüm müessese sahipleri tokatlamaya çalışıo
ne alaka ya dugun gayet guzel bisey bence :D damadin babanesinden 4 ceyrek altin felan. halay cekiyosun sol tarafinda dayin saginda kayinbaban :D
film olsa imbd den 9 alir :D
sen bir düğün yapmaya kalkış sora görüşelim... şemsiye açılmıo diolar dikkat et girmesin :)
evlencek bağyan bulabilirsek yapariz :D
Nisanlimda böyle dusunse keske..
hahah enteresan... kız istemez erkek böle düşünür genelde ama sizin biraz ters olmuş
1 kere evleniyosun o gunu sevdiklerinle kutlamanin neresi sacma
her şey bir kere oluo cümlesiyle başlıo arkası kesilmio
Cok şaşali dugunlere bnde karsiyim ve sevmiyorum ama o gunde dugunun olmasi guzel olur yani
Haklisin. Ben de dugun dusunmuyorum.
Kurtlarımızı dökmeden ne balayısı yaa :)
Nikahtan sora bir eglence olur orda dokersin canım sende kurtlarini
Bakmak lazım kim ne giydi naptı :D Teyzeler olacak teyzeler
Pis dedikoducular her yerde var onlardan... Bide torunlara cocuklarina flan aday bakmazlar mi :))
Onlarsız olmaz be :D
Hergün evlenmiyoruz demi?
tabi canııııımmm bir kere oluyo zaten herşeyin en pahalısı olsun... nasıl olsa erkek öder :)))
saçmalama ben erkeğe ödettirip sonra düğünü de ben yaptım dedirtirmiyim salak değilim
Hahaha bu iyidi begendim... Yari yariyada olmuo bee bir gelik bkion 1500 tl en kral damat 600 u gecmez :))
kız alır gelinliği tasası size mi düştü amma uzattınız
sizin gibi 'ne gerek var' insan modeliyle karşılaştıkları için kendilerini detaylarla mutlu etmeye çalışıyorlar ne yapsınlar.
detaylarla uğraşacaklarına söze gelseler daha çok mutlu olacaklar
nikahına beniiii çağır sevgilimmmm...
elit nikah davetlerindense düğünde ankaranın bağlarında yardirmak daha guzel degil mi ya -_-
Yok bea olur mu hic
Düğün saçmalık deģildir. Kızların düğün kavramı olmaması erkeğin kadın ve gutbol u olmamasına eşit. Sen düşün :D
yok artık daha neler abartmayalım o kadarda... kesinlikle katılmıyorum
Hava atmak için baskalarina
ben nikah düşünürüm okadar
Ben nikahtan gitmeyi dusunuyorm
DÜĞÜN OLMASI GEREKEN BİR ADETİMİZDİR YAPMALIYIZ
Peki sizin adetiniz de kadınların başka erkeklerle yatıp en son bir salağa düğün yaptırması var mı?
at kafası sen ne biçim konuşuyorsun herkes öylemi genelleme yapma o zaman tek yaşayalım zaten tek yaşayacağımda olursa düğünde olur dedim
Çok gereksiz bir şey düğün.
Bu düzen hep böyle sürer kii
Çok doğru aslında :)
Dugun salonu kaldi mi yaaa? Kır dügünü candir :))
Kir dugunu dugun gibi olmuo zaten gelen misafirler birbirini gormuo dogru duzgun bide tam keriz parasi ya 2saatlik banttan muzik calio hooopp en az 7binlira cepte yazik gunah kolay kazanilmio
Ay bir zahmet 5bini de odesin yani. Hayati boyunca camasir utu yemek hepsi bedava yasicak ztn :D
Bedava mi :) hepsini makinada yikiyosunuz bu 1... 2. si de makinalar su yakmio elektrik, su, detarjan vs vs
başka şeylerde bedava söyletme beni :D
bedava olsa nolcak kırk naz olduktan sora ohoooo :D :D :D
Kzlar arasnda hava atmak için bence
Saçmaa
Exper kastigini her soruda belli etme
He he öyle