• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Saç Bakım

Kızlar düğün saçmalığından neden vazgeçmezler? (Sayfa 2)

majeste88
majeste88 Takip Et
Xper 5 Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Kızlar düğün saçmalığından neden vazgeçmezler?
Cevapla
Para Soruları Balayı Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

108

Cevap

14

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • ryaaaaa
    ryaaaaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Iki gobek atmak icin butun gun maymun gibi ordan oraya gezdirip sonrada buna adet diyolar iste. Offff yarami destin şu an

    2
    3 Yorumla
    • byms29
      byms29
      +1 yıl

      herkesmi aynı fikir miş .. inş zamanla kalkar bu boş adetler.. 5 50000 tl arası boş masraflar verecğmze bir fakire verseler daha hayırlı olur

      Yorumla
    • ryaaaaa
      ryaaaaa
      +1 yıl

      Herkes ayni fikirde yillardir degisen bisey yok

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      yok ya herkez aynı fikirde olsa keşke illa düğün de düğüncüler war yorumlarda :) şahsen ben öyle bir bayanla tanışmadım henüz :) burada gördüm

      Yorumla
  • ildaa
    ildaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    aynen düğün.. saçmalıktan başka bir şey değil.

    3
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      böle düşünen kızları bulamadım gitti işte :))

      Yorumla
  • aycha123
    aycha123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Düğün saçmalığı diye bir şey yoktur "DÜĞÜN" vardır ki bu günde etraftaki en güzel kişi sen olucağından her kız ister 😉

    0
    0 Yorumla
  • rasolve
    rasolve Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Kuru nikah ii degil düüün salonu sevmiyorum açık hava böle yeşil bir alan düğün hoş olur

    0
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      tabi tabi olur

      Yorumla
  • Demononvrosis
    Demononvrosis Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 337 cevap paylaştı.

    hayır hiç görnedigin insanlar bir araya geliyor ve en mutlu gününde yanında oluyorlar muhtesem balayı ve iyi bir düğün yapamayacak erkekle de evlenmem zaten ikisi de olmalı

    1
    0 Yorumla
  • yavrukartal1903
    yavrukartal1903 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Düğünün asla bir saçmalık olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta biz anamızın karnından gelinlik giyme hayaliyle doğduk. O düğün salonunda olup herkesin etrafında senin mutluluğunu paylaşmasından başka güzel his var mıdır acaba?

    2
    5 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Nikahta da gelinlik giyersin yahu

      Yorumla
    • yavrukartal1903
      yavrukartal1903
      +1 yıl

      Hayır ama -.- nikahta davul zurna var mı? Pasta var mı? takılar? :D Bambaşka hiçbir şey kabul etmiyorum isterse beni 3 sene balayına götürsün

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Nikahta taki oluyo bea

      Yorumla
    • yavrukartal1903
      yavrukartal1903
      +1 yıl

      Ohoo :D inşallah kendin gibi birini bulursun yoksa çekeceğin var

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Saol ;)

      Yorumla
  • sadece_ben
    sadece_ben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sacmakiklari seviyorlar sadece ama uzaktan da damadin para harcarkenki suratini izlemk super

    1
    7 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Ewlendikten sora o surat kiza gecio ama hberleri yok :)

      Yorumla
    • sadece_ben
      sadece_ben
      +1 yıl

      Yoo hangi erkek bir kazagin 10 rengini de alir ki yine para erkekten cikiyor

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Ewlendikten sora kiz ewe hapsoluyor onu kastedmistim :)

      Yorumla
    • sadece_ben
      sadece_ben
      +1 yıl

      Yoo

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Nasill yoo... Kocasi izin vermio die tum arkdas cevresi ve sosyal hayati biten bir dunya insan var... Bu arada ne inat ettin bea illa erkeklere harcatcan o parayi :)) :))

      Yorumla
    • sadece_ben
      sadece_ben
      +1 yıl

      Sen oyle san hangi kadin istedigi halde bir seyi yapamaz cok nadir
      Sadece ben degil harcayacaksiniz o parayi

      Yorumla
    • harbifenaa
      harbifenaa
      +1 yıl

      tam bir anadolo çomarısın , tebrik ediyorum seni.

      Yorumla
  • sarışınmıyımki
    sarışınmıyımki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kızlardan ziyade aile ve akrabalar için yapılan bişey o :)

    1
    2 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Yok ya hepsinin canina minnet :))

      Yorumla
    • sarışınmıyımki
      sarışınmıyımki
      +1 yıl

      Ben sevmiyorum ya. d

      Yorumla
  • gamzesevinc-
    gamzesevinc- Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence gayet hoş bir durum.. Kadınlara göre düğünü evliliğin mührü diye düşünebilirsin.. O an çok özel bir andır ve bütün kadınlar bu anı en iyi şekilde geçirebilmek ister..

    0
    0 Yorumla
  • meryam
    meryam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bencede mantıklı düğün olmaya bilir dediniz gibi nikeh salonunda olur ama gelinlik giymek ister herbir kız

    2
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      ona karşı gelen kimse olmaz heralde ya nikahta giyebilir yani... şahsen ben öyle isterdim :))

      Yorumla
  • onur_aşk
    onur_aşk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    düğün de harcanan paraya boşa masraf diyen kişi balayına para harcarmı kimse yemez bu numarayı:)))))))))))

    0
    0 Yorumla
  • birbaşakburcu
    birbaşakburcu Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Düğün yapmayı planlamıyorum şahsen.

    5
    0 Yorumla
  • Türkkkahvesi
    Türkkkahvesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gösteriş günü kanıtlama günü gibi saçma anlamlara geliyor ama seviyoruz işte ^^

    1
    0 Yorumla
  • ezgylmazz
    ezgylmazz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    En mutlu günü, ve hayatının dönüm noktası olduğundan. Aşırıya kaçmamak sürece

    0
    0 Yorumla
  • katrinaa07
    katrinaa07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ayyyy düğün süz olurmu ya 5 yıldızlı otelde yapılmassa evlenmem valla ;)

    0
    0 Yorumla
  • lazin
    lazin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    okadar saçma sordun ki hersey ilk gün tadı olur tabikide hiç birzaman biz kadınlar süsümüzden vazgeçmeyiz :))

    1
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      hay süsünüze... sanki adriana lima :D

      Yorumla
  • aşkkollik
    aşkkollik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kir düğünü gibisi yok ama nikah ve düğünü bir arada yapmak isterdim ben. Hem ilk evlilik sonucta.

    0
    0 Yorumla
  • Sibumi61
    Sibumi61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Haklisin ki zaten kadin erkek karisik bir dugun de hic uygun degil

    1
    0 Yorumla
  • Saçmasapanşeylerr
    Saçmasapanşeylerr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Daha mantıklı katılıyorum ama sadebir nikah da hoş olmuyor evleniyorsun sonucta hayatta bir kere yani

    0
    0 Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Abartılmadığı sürece düğünleri seviyorum :) Düğünden sonrada muhteşem balayı daha iyi olur gibi gibi :d

    0
    0 Yorumla
  • BordoluKadın
    BordoluKadın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Düğün saçmalığı mı? Hayatında bir kere, mutluluğunu herkese duyuyarak yaşama şansı verilmiş insanın eline. Bence bunu değerlendirmemek saçmalık.

    2
    4 Yorumla
    • harbifenaa
      harbifenaa
      +1 yıl

      peki sana kocan dese 50 000 lira ver düğün yapalım ne dersin.

      Yorumla
    • BordoluKadın
      BordoluKadın
      +1 yıl

      Düğün demek zaten birlik beraberliği kutlamak demektir. Durumumuza göre kocam ile bir düzenleme yaparım. Kimse kimseye ve 50.000 tl demez. Herkesin bütçesi beklentisi birbirinden farklıdır.

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      ya sen geççen o birlik beraberliği düğünde kızın masrafı neki %90 ı erkeğin üstünde hadi biraz anlayışlı kız tarafı olsa en fazla %60a düşer erkeğin masrafı

      Yorumla
    • BordoluKadın
      BordoluKadın
      +1 yıl

      Kıza takılan bütün altınları, bilezikleri kim alıyorsa :D

      Yorumla
  • snowqueen
    snowqueen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Salon düğüne değil ama kır düğünü kesinlikle istiyorum. bir kere evleniyorum sonuçta olmalı

    0
    3 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      evleneceğin insan 10 kere ewlenio zaten demi :)) bir kere oluyo die ne masraflar çıkarıosunuz erkeklerin başına

      Yorumla
    • snowqueen
      snowqueen
      +1 yıl

      özel birgün ve olması gerekli

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Bunlar hep bahane olmasi gerekio die bir kural yok :)

      Yorumla
  • prensesvava
    prensesvava Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Her kızın hayalidir bir düğünü olsun beyazlar içinde salinsn diye çünkü

    0
    2 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      tamam canım gelinlik giymesinler demedik ki nikahta da giyiyolar zaten

      Yorumla
    • prensesvava
      prensesvava
      +1 yıl

      Nikah uzun sürmüyor ama düğün eğlenceli olduğu için daha hoş

      Yorumla
  • asiyeesi
    asiyeesi Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    bende nikah taraftarıyım

    2
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      En mantiklisi bncede insan eglendirmekten baska bisi degil

      Yorumla
  • yasdfghjkl
    yasdfghjkl Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben istiyom dugun acik havada davullu zurnali halayli cifte tellili ne guzel bin dallida giyerim halay basi olurum davulun ustunede cikarim adetlere sahip cikmak lazim

    0
    3 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      allah gönlüne göre versin... hayırlısı inşallah :))

      Yorumla
    • yasdfghjkl
      yasdfghjkl
      +1 yıl

      Amin kocayi buluyim bir artk duruma gore

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Dolar, altın kaç oldu?

      Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 7b cevap paylaştı.

    Hacı haklısın ama yapacak bişey yok maalesef :(
    yarın iş var uyu sen... :D

    0
    0 Yorumla
  • Afrodit_06
    Afrodit_06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 53
    +1 yıl

    duqun sacmalık deqildir... kızların vazgecilmezıdır

    0
    0 Yorumla
  • madamecocochanel
    madamecocochanel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kolaycisiniz.. daha dugun parasimi balayina vereyim diye hesaba baslayan erkek snra neler. xikarir. oyle kafana uygun ki buluncada nerdesin diye dibin duser.

    1
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      kolaycıyız evet mantık yürütüyoruz çünkü (beyin bedava)... evlilik yolunca nişan alışverişlerinde neler oluyo ya görüyoruz çevrede... kızlar burnundan kıl aldırmıo eh benim hayalim... hayaline sıçayım sevdiğin adamın cebinde var mı yok mu soran yok

      Yorumla
  • PopstarAhri
    PopstarAhri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 50%
    +1 yıl

    Hayatımızdaki en önemli ve en mutlu günlerden biri olduğunu düşündüğümüz için fazla özenli ve güzel olması için çabalıyoruz. e hakkımız da yani:)

    0
    3 Yorumla
    • enginnuzun
      enginnuzun
      +1 yıl

      Hakkiniz tabi, ilk adimi erkek atar, evlenme teklifini erkek yapar, dugun masrafları erkekten cikar, kadin napar "seviyor".. sonra kezbanlarimiz bide "hak ediyoruz " derler... oldu canım

      Yorumla
    • PopstarAhri
      PopstarAhri
      +1 yıl

      Sen işi maddiyata döküyorsan o senin problemin. Onlar sadece saçma gelenek ve görenekler, yok erkek düğünü yapar kadın nişanı.. Bunlar eskide kaldı artık, yeni zihniyette göremiyorum ben ki seninde zihniyetini çözebilmiş değilim.

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      enginuzun helal sana ya sonuna katılıyorum sana... meşhur cümleleri var bide " eh bikere oluyo. olmuşken iyisi olsun " tabi canıııımmmm

      Yorumla
  • gizliolanbiri
    gizliolanbiri Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir kere evleniyoruz, bırakın istediğimiz gibi olsun:D

    1
    0 Yorumla
  • Astronotjuliet
    Astronotjuliet Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Düğün olacaksa açık havada kır düğünü olmalı salon sacmalık

    1
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Haydeee o tamamen keriz parasi iste yaf 2 saat banttan muzik cal 10 binlirayi gotur... Suyundan da koy :))

      Yorumla
  • kofteehor
    kofteehor Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ayy ne dugunuu allah korusunnn

    3
    0 Yorumla
  • kurgan
    kurgan Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Düğünlerden nefret ederim :(

    3
    0 Yorumla
  • hacıhoca
    hacıhoca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 34%
    +1 yıl

    Biz yıllarca bunun hayalini kuruyoruz biliyor musun sen

    0
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      biliyorum gereksiz işte onu anlatmaya çalışıyorum

      Yorumla
  • Denizsuyu1
    Denizsuyu1 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 358 cevap paylaştı.

    Aslinda parasinda degilim, de bende sevmiyorum.

    3
    0 Yorumla
  • gizemliimmmmm
    gizemliimmmmm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 425 cevap paylaştı.

    Gel bide bunu buyuklerimize anlat :)

    1
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Anlatirim :))

      Yorumla
  • Ladymilion
    Ladymilion Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Dügün adettendir... bir yoresel glgöresel atalarimzdan gelme birseydir :) herkesin şahit olmasina mutlulugu paylaşmasina falan ben isterimm

    0
    3 Yorumla
    • byms29
      byms29
      +1 yıl

      adetimi kaldı .. tamamen paraya odaklı adetlerimiz yoktu ...

      Yorumla
    • harbifenaa
      harbifenaa
      +1 yıl

      işinize gelince çağdaşsınız ama istediğinize verirsniz , o zaman adetleri uygulayalım töre konuşsun bakire olmayan kadınları öldürelim nedersin.

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      aynen adet mi bıraktılar ona para buna para... ewlenen insanlara yardım edilirmiş eskiden şimdi tüm müessese sahipleri tokatlamaya çalışıo

      Yorumla
  • beratus
    beratus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    ne alaka ya dugun gayet guzel bisey bence :D damadin babanesinden 4 ceyrek altin felan. halay cekiyosun sol tarafinda dayin saginda kayinbaban :D
    film olsa imbd den 9 alir :D

    0
    2 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      sen bir düğün yapmaya kalkış sora görüşelim... şemsiye açılmıo diolar dikkat et girmesin :)

      Yorumla
    • beratus
      beratus
      +1 yıl

      evlencek bağyan bulabilirsek yapariz :D

      Yorumla
  • mgmgmgy
    mgmgmgy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Nisanlimda böyle dusunse keske..

    1
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      hahah enteresan... kız istemez erkek böle düşünür genelde ama sizin biraz ters olmuş

      Yorumla
  • CiKoLaTask_
    CiKoLaTask_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    1 kere evleniyosun o gunu sevdiklerinle kutlamanin neresi sacma

    0
    2 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      her şey bir kere oluo cümlesiyle başlıo arkası kesilmio

      Yorumla
    • CiKoLaTask_
      CiKoLaTask_
      +1 yıl

      Cok şaşali dugunlere bnde karsiyim ve sevmiyorum ama o gunde dugunun olmasi guzel olur yani

      Yorumla
  • deneyimci61
    deneyimci61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 49%
    +1 yıl

    Haklisin. Ben de dugun dusunmuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • DamLacık87663
    DamLacık87663 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kurtlarımızı dökmeden ne balayısı yaa :)

    1
    4 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Nikahtan sora bir eglence olur orda dokersin canım sende kurtlarini

      Yorumla
    • DamLacık87663
      DamLacık87663
      +1 yıl

      Bakmak lazım kim ne giydi naptı :D Teyzeler olacak teyzeler

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Pis dedikoducular her yerde var onlardan... Bide torunlara cocuklarina flan aday bakmazlar mi :))

      Yorumla
    • DamLacık87663
      DamLacık87663
      +1 yıl

      Onlarsız olmaz be :D

      Yorumla
  • tugbaediz
    tugbaediz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hergün evlenmiyoruz demi?

    1
    4 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      tabi canııııımmm bir kere oluyo zaten herşeyin en pahalısı olsun... nasıl olsa erkek öder :)))

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      saçmalama ben erkeğe ödettirip sonra düğünü de ben yaptım dedirtirmiyim salak değilim

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Hahaha bu iyidi begendim... Yari yariyada olmuo bee bir gelik bkion 1500 tl en kral damat 600 u gecmez :))

      Yorumla
    • tugbaediz
      tugbaediz
      +1 yıl

      kız alır gelinliği tasası size mi düştü amma uzattınız

      Yorumla
  • zeyybass
    zeyybass Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    sizin gibi 'ne gerek var' insan modeliyle karşılaştıkları için kendilerini detaylarla mutlu etmeye çalışıyorlar ne yapsınlar.

    0
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      detaylarla uğraşacaklarına söze gelseler daha çok mutlu olacaklar

      Yorumla
  • karagözlümmm
    karagözlümmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    nikahına beniiii çağır sevgilimmmm...

    0
    0 Yorumla
  • sıkıntıvarr
    sıkıntıvarr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    elit nikah davetlerindense düğünde ankaranın bağlarında yardirmak daha guzel degil mi ya -_-

    0
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Yok bea olur mu hic

      Yorumla
  • helenagaia
    helenagaia Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Düğün saçmalık deģildir. Kızların düğün kavramı olmaması erkeğin kadın ve gutbol u olmamasına eşit. Sen düşün :D

    0
    1 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      yok artık daha neler abartmayalım o kadarda... kesinlikle katılmıyorum

      Yorumla
  • beyza1212
    beyza1212 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hava atmak için baskalarina

    1
    0 Yorumla
  • sezginkara
    sezginkara Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    ben nikah düşünürüm okadar

    0
    0 Yorumla
  • Diriririmm
    Diriririmm Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben nikahtan gitmeyi dusunuyorm

    0
    0 Yorumla
  • turkmenyiğit
    turkmenyiğit Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 634 cevap paylaştı.

    DÜĞÜN OLMASI GEREKEN BİR ADETİMİZDİR YAPMALIYIZ

    0
    2 Yorumla
    • harbifenaa
      harbifenaa
      +1 yıl

      Peki sizin adetiniz de kadınların başka erkeklerle yatıp en son bir salağa düğün yaptırması var mı?

      Yorumla
    • turkmenyiğit
      turkmenyiğit
      +1 yıl

      at kafası sen ne biçim konuşuyorsun herkes öylemi genelleme yapma o zaman tek yaşayalım zaten tek yaşayacağımda olursa düğünde olur dedim

      Yorumla
  • Diavolos
    Diavolos Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Saç Bakım konusunda 524 cevap paylaştı.

    Çok gereksiz bir şey düğün.

    0
    0 Yorumla
  • pordakal
    pordakal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu düzen hep böyle sürer kii

    0
    0 Yorumla
  • gözlerrr
    gözlerrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Çok doğru aslında :)

    1
    0 Yorumla
  • neogum
    neogum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    Dugun salonu kaldi mi yaaa? Kır dügünü candir :))

    1
    5 Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Kir dugunu dugun gibi olmuo zaten gelen misafirler birbirini gormuo dogru duzgun bide tam keriz parasi ya 2saatlik banttan muzik calio hooopp en az 7binlira cepte yazik gunah kolay kazanilmio

      Yorumla
    • neogum
      neogum
      +1 yıl

      Ay bir zahmet 5bini de odesin yani. Hayati boyunca camasir utu yemek hepsi bedava yasicak ztn :D

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      Bedava mi :) hepsini makinada yikiyosunuz bu 1... 2. si de makinalar su yakmio elektrik, su, detarjan vs vs

      Yorumla
    • neogum
      neogum
      +1 yıl

      başka şeylerde bedava söyletme beni :D

      Yorumla
    • majeste88
      majeste88
      +1 yıl

      bedava olsa nolcak kırk naz olduktan sora ohoooo :D :D :D

      Yorumla
  • hayatkolik
    hayatkolik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kzlar arasnda hava atmak için bence

    1
    0 Yorumla
  • _Eileithhyia_
    _Eileithhyia_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Saçmaa

    0
    1 Yorumla
    • bilmeyenbilirkisi
      bilmeyenbilirkisi
      +1 yıl

      Exper kastigini her soruda belli etme

      Yorumla
  • ısldayanpparlaklık
    ısldayanpparlaklık Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    He he öyle

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Saç Bakım > Sorular > Kızlar düğün saçmalığından neden vazgeçmezler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar, evlenmek varken neden calismakla uğraşıyor? 6 cevap verildi
Evlenmeden olmaz diyen kızlara neden Kezban diyorlar? 22 cevap verildi
Kızlar, Düğün gereksiz gösteriş değil mi? 3 cevap verildi
Eğlenecek evlenecek kız ayrımı saçma değil mi? 2 cevap verildi
Kızlar, Simdiki kızlar Neden evlenmek istemiyor? 2 cevap verildi
Kızlar, Düğün yapmak aptallık değil mi? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨