üniversiteye gidicem bidahaki sene artık aşkı bulmak istiyorum ama sadece sadık biri olsun istiyorum hangi şehrin erkekleri diğerlerine göre daha sadık
( DÜZGÜN CEVAP VERİN LÜTFEN )
üniversiteye gidicem bidahaki sene artık aşkı bulmak istiyorum ama sadece sadık biri olsun istiyorum hangi şehrin erkekleri diğerlerine göre daha sadık
( DÜZGÜN CEVAP VERİN LÜTFEN )
Adana 🙌
Eminmisin bak ona göre üni için oraya gelcem
Bilmiyorum aşkta şansım yok
Belkide doğru zaman değildir doğru insanın ne zaman çıkacağını bilmiyoruz önümüze gelene inanıyoruz kanıyoruz
Evet bulana kadar yıpranıyosun keşke bilseydim kim olduğunu on sene bile olsa onu beklerdim
Sırf aşk için gitmiyorum oraya gittiğime değsin istiyorum aşk istiyorum ama yalnızca ikimizin olduğu üçünlü kişi olmadan dürüst yalansız dolansız sırsız sadaketli bi ilişki sadece inan dış görünüş önemli değil yaşadıklarım yüzünden çok olgunlaştım erken yaşta.
Eskisi gibi değilim yakışıklı görünce erimiyorum bişey hissetmiyorum tek istediğim karakterli bir erkek beni hiç terk etmicek
Artık kimseyi tanıyamıyorum tanıdığımı sanıyorum ama öyle değil
Tek istediğim evleniceğim kişi çıksın karşıma başka kimseyi tanımak istemiyorum
Takip ediyim seni
Cevap
3Cevap
Trol bir soru olduğunu düşünüyorum. Artvin erkekleri çok sadık oraya mı gideceksin
En sadık neresi ise oraya gidicem
Sakarya ya beklerim diyeyim o zaman
Kuzenim orada ona sorarım
Bu şehir şehir belli olmaz karakter isidir
Evet ama en çok sadık insan bulunan yeri seçmem gerek mesela samsun erkekleri aşırı şerefsiz ben samsunluyum ordan biliyorum
Kayseri iyi gel beni al
Kdmdkdk eminim öyledir
Sana yalanım yok
Seninde dediğin gibi karakter işi bazı insanları tanıdığıma pişman oluyorum asla geçen zamana üzülmem yıprandım zaten yeterince bi kötü ilişkiyi daha kaldıramam
Yok benle konuşup da daha kötü deneyimi olan kimse olmadı
Erkeklerin hepsi başta çok etkileyici inandırıcı konuşuyorlar ama sonra öyle olmuyo yapmam dediği ne varsa yapıyolar
Benle karsilasmamissin
Öyle bi dönemdeyimki kimseyle tanışasım yok tanıştığıma pişman oluyorum yoruldum artık
Ben de gel nolur beni tanı demedim ne halin varsa gör ayol
Bişey demedim sadece erkekler kendinden çok emin konuşuyor ve söyledikleri gibi olmuyolar demek istedim
Ben söylediğim gibiyim dedim :)
İşte herkes öyle diyo
Ben herkes değilim ama
Bunu da çok duydum
Söylediğimi yaparım ;)
Eminim öyledir
Teşekkürler tanımadığı erkeğe herkes muamelesi yapan kadın
Erkekler hepiniz aynısınız tek farkınız dış görünüşleriniz
Siz kadinlar çok farklisiniz evet hahahaah
Cinsiyetle ilgisi yok haklısın bazı kadınlarda çok şerefsiz ama bana daha çok erkekler şerefsiz gibi geldi
İkisi de çok
Bilmiyorum gerçekten
Çok da tın
Kesinlikle 😃
Pqiiii
İç anadolu erkekleri çok saf onlardan bul
Valla her bölgeden erkek tanıdım ama hep yanılttılar sadık birini o doğru kişiyi ne zaman nasıl bulucam ne yapmam gerek valla artık yıldım yıprandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar