Telefonunu karıştırırken böyle bir resmini görseniz ne tepki verirsiniz aklınıza ilk ne gelir 


Ayrılırım bizde maşallah benden güzel kadın olmuş çekemen ben onu skdjsj
Senden güzel diye mi ayrılıyorsun 😃
Yok o işin şakası da. Kadına çevirdiği için ayrılırım heteroyım ben
İlk sözlerin ne olur peki 😃
Küfür bela
Küfür mü 😃
anasına babasına ve arkadaşlarına atar her yerden engellerim
Herkese gösterir misin 😃
evet
Niye herkese gösteriyorsun 😃
Cevap
6Cevap
Aslında dikkat çekici hem erkek hem kadına dönüşmesi farklılık olurdu
Hoşuna gider yani
Evet soyarim onu🤪
https://tenor.com/tr/view/bye-gif-13663063 böyle olur
İlk cümlen ne olur 😃
Niye sen böyle misin yoksa
Yoo ne alakasi var 😃
O. s. fizigi çok güzel be heyt yavrum hepsi senin mi derim 😀😀😀😀😀😀
Gerçekten mi 😃
evrt
erkekoldugunu fark etsem böyle derim kız olsan hiçbir şey demem düşünmem
Madem böyle güzelliklerin var Niye bana söylemedin stroponumu alır gelirim
Sen erkeksin zaten 😃
Bir kadın olsaydı bu yorum yapabilirdi diyorum🙂🙂🙂
Öyle bir kadın yok 😃
Çok var Sana denk gelmemiş
Ben hiç görmedim yorumlarda da yok 😃
Burada yazmıyor olmasa olmadığı anlamına gelmez emin ol varlar ve harikalar
Ben hiç görmedim 😃
Hayat böyledir her zaman her şeyi göremezsin
Tövbe estağfurullah :)
😂😂
Hiç bişey gelmez saygı duyardım
Neden 😃
Gülmekten bayilirdim
Çok mu gülersin 😃
O saatten sonra bacım olur en fazla
😂 ilk cümlen ne olur
Bacımsın
Gerçekten bunu mu dersin ilk anda 😃
Evet
Arkadaş olursunuz o zaman 😃
Yoooo
Dedin ya bacım olur diye 😃
Her bacım dediğinle görüşüyor müsün
Hayır da bacım olur dedin yani öyle anlaşıldı 😃
Erkek mi olur deyim bro mu deyim iletişimi keseceğim için sıfatın ne önemli o saat sonra bacım kelimesi gayet uygun tanımadığın birine de dersin kankanın sevgilisine de ya da kardeşine falan
Dalga geçmek gibi oluyor 😃
Bu kadar disil enerji bn de yok
düşün ama işte hiç belli etmemiş😃
Şoktan çıkamam
İlk cümlen ne olur 😃
Endonezya'ya hazırlık diye yorumlarım
Tayvan değil mi ya 😃
İkimizin de kafa gitmiş Tayland'dı galiba sjdhsbsjs
Ahahah evet 😅
Benden güzel olmuş derm
Kıskanirsin yani 😃
Hoşuna gider yani 😃
Naptın olum derim 😀
Kız olsan mı 😃
Her hangi bi arkadaşımızın sandım ben
Naber kankam derim
Gerçekten ya ilk ne dersin 😃
İlk kelimem bu olur artık kankam olur yani
Öyle demezsin bence 😃
Emin ol derim
Dalga geçersin yani 😃
Öyle bir erkek arkadaşım olamaz
Bilmiyorsun ki farkında değilsin bianda böyle bir resmini görüyorsun 😃
Öyle karaktersiz bi sevgilim olamaz zaten
İlk cümlen ne olur 😃
Buna gerek olmaz
Acımam 😂
😂😂
Kimin mesela? Kaç yaşlarında?
Sevgilin işte ya da erkek arkadaşın
Yok ben olsa diyroum tepkin ne olur
Arkadan vermeye meraklıdır
Ne tepki verirsin? 😃
Yok daha neler
Olabilir 😃
Belkide haklısın
Olabilir 😂
Bu sitede bile bir sürü erkek var böyle 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar